ספטמבר 21, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

עלות חקירה פרטית

צילום: freepik

יש מקרים בהם הדבר הנכון לעשות הוא להיעזר בגוף חקירה פרטית כדי לקבל את התמונה המלאה, כדי להצליח לבחור בחירות נכונות אשר ייטיבו עמכם ועם האנשים התלויים בבחירות שלכם. בין אם אתם מחפשים מענה בדמות חקירה של בן משפחה ובן אם אתם מחפשים מענה במגזר העסקי, הרי שאנחנו כאן כדי להציע לכם את המענה הרלוונטי עבורכם. במאמר הבא ננסה להסביר איך נראית חקירה מקצועית, למה לעיתים מחיר החקירה יתברר כחיסכון לטווח ארוך ומה הגורמים המשפיעים על המחיר הסופי של התהליך. אם הדבר מעניין אתכם, הרי שאתם מוזמנים להיכנס עימנו לעובי הקורה ממש עכשיו.

מה המטרה בחקירה פרטית

אנחנו רוצים לקחת סיפור מקרה ומתוכו לשאוב כללים רלוונטיים למקרים נוספים. למשל, אישה אשר לא בטוחה אם בעלה בוגד בה, לא יכולה לפנות למשטרה עבור חקירה פרטית. המשטרה חוקרת רק מקרים בהם יש חשד לעבירה פלילית, על פי ההחלטות של גורמי אכיפת החוק. חוקר פרטי לעומת זאת, יכול ללכת בעקבותיו של הבעל החשוד ולדלות מידע רלוונטי אשר ישפוך אור על התעלומה.

חוקר פרטי מחיר, ישתנה ממקרה למקרה. אם אנחנו מדברים על שעות עבודה בודדות, הרי שמדובר על שירות שמחירו כמה מאות שקלים. בדרך כלל, בחקירות מורכבות יותר, המחיר הנקוב יהיה מחיר לפי שעות עבודה והאמצעים הדרושים, כלומר, בעבור החקירה כולה וזה יעלה כמה אלפי שקלים. במהלך החקירה, החוקר יתחקה אחר פעילותו של הבעל החשוד, במידה והאישה תרצה בכך, יכולה להיפתח חקירה כלכלית, בניסיון לאתר נכסים וכסף השייכים גם לה, כדי שזו תקבל את התמונה המלאה ותוכל לקבל החלטה בהתאם לאינטרסים שלה. לא פעם, השימוש בממצאי החקירה, יכול לשמש אותה בבית המשפט כדי לקבל את הזכויות המגיעות לה על פי חוק. בין אם זה תשלומי מזונות גבוהים יותר, קבלת משמורת על הילדים במקרים חריגים ועוד. כמובן, אי אפשר להבטיח שום דבר, אך יש לא מעט מקרים בהם מחיר החקירה שווה את התוצאה הסופית.

כאמור, מדובר על מקרה ספציפי, אבל הכללים הללו רלוונטיים למקרים נוספים. בין אם משום שהחקירה סייע לכם לוותר על שותפות עסקית עם קולגה לעבודה שעורר בכם חשד ובין אם משום שקיבלתם את התמונה המלאה, כך שהצלחתם לבחור את הבחירה הנכונה עבורכם, אפילו בבחירת בני זוג.

הכל תלוי בבחירה נכונה של אנשי המקצוע

כמעט כל משרד חקירות יגבה בין כמה מאות שקלים לשעת עבודה ועד אלפי שקלים לחקירה מלאה. כמובן, הכל תלוי בסוג הפרויקט. חקירה הכוללת שעות רבות של מעכב ואיסוף מידע תעלה יותר, מאשר חקירה פשוטה יחסית, של כמה שעות עבודה בלבד.

אבל, מה שחשוב לזכור זה שאם לא תקבלו את התוצאות הרלוונטיות עבורכם, הרי שכל הכסף היקר, הלך לטמיון. גם אם יש משרד חקירות בו תוכלו לקבל את אותו השירות, לכאורה, במחיר נמוך יותר, הרי שהתוצאות של החקירה, מידת המיומנות של העובדים בשטח, היא זו שתכתיב את מידת הכדאיות של הבחירה בשירות הזה. אנחנו, געש חקירות, אומרים זאת משום שאנחנו רואים, לצערנו, לא מעט אנשי מקצוע בתחום, אשר לא רק שלא מיטיבים עם הלקוחות שלהם, אלא, גורמים לנזק מיותר.

כמה מילים עלינו ועל סגנון העבודה שלנו

המשרד שלנו הוא משרד חקירות, דיסקרטי מאוד כשהמקצועיות מאוד חשובה לנו. את המשרד הקים מי שעבד באגף הבילוש של משטרת ישראל לאורך שנים וכל העוסקים בו פיתחו את המיומנות הנדרשת כדי לעזור לכם. אנחנו זמינים עבורכם בכל שעה, כדי לשמוע על המקרה שלכם וכדי ליצור ביחד, תכנית עבודה, בניסיון לתת לכם את פרטי התמונה המלאים. אנחנו כמובן, משקיעים מאמצים אדירים בניסיון לתת לכל לקוח חבילת שירות משתלמת בלי להתפשר על המקצועיות. לפרטים נוספים, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *