אפריל 27, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

כיצד חתימה דיגיטלית יכולה לשפר את חווית הלקוח שלכם?

צילום: FREEPIK

חתימה דיגיטלית היא דרך מאובטחת וחוקית לחתום על מסמכים אלקטרוניים. היא צוברת תאוצה בשנים האחרונות, ויותר ויותר עסקים מאמצים אותה כחלק מהתהליך העסקי שלהם.

בין היתר חתימה דיגיטלית הפכה לכלי רב עוצמה המסוגל לשדרג משמעותית את חווית הלקוח, שכן מעבר לתועלת הברורה עבור עסקים, השימוש בחתימה דיגיטלית תורם רבות גם ללקוחות עצמם. אז כיצד חתימה דיגיטלית יכולה לשפר את חווית הלקוח שלכם? על כך יוסבר להלן.

 

חתימה דיגיטלית לשיפור הנוחות

 

חתימה דיגיטלית מעניקה אמצעי חתמה מיידי שניתן ליישמו מכל מקום. כך הלקוחות שלכם יכולים לחתום על מסמכים באופן מיידי, תוך שימוש במגוון התקנים ניידים, כגון טלפונים חכמים וטאבלטים. יתרה מכך חתימה דיגיטלית מבטלת את הצורך בהדפסת מסמכים, חתימה ידנית, סריקה ושליחה חוזרת, מה שמייעל משמעותית את תהליך החתימה. כמו כן ממשקי המשתמש של פתרונות חתימה דיגיטלית הינם נוחים וקלים לשימוש, גם עבור משתמשים לא מנוסים. כך למשל לקוח המעוניין לרכוש ביטוח נסיעות יכול לחתום על כל המסמכים הנדרשים באופן דיגיטלי, תוך דקות ספורות, דרך הטלפון החכם שלו, ללא צורך להגיע לסניף או להדפיס מסמכים.

 

שיפור יעילות המיטיבה עם חווית הלקוח והעסק

 

חתימה דיגיטלית מאפשרת קבלת אישור על מסמכים חתומים תוך זמן קצר, מה שמזרז תהליכים עסקיים באופן משמעותי. כך ניתן לשלוח ולקבל מסמכים חתומים באופן מיידי, ללא עיכובים הקשורים לדואר או שליחויות. בנוסף חתימה דיגיטלית תורמת לייעול תהליכים עסקיים וחוסכת בעלויות תפעול עבור העסק, כגון הדפסה, משלוח ואחסון מסמכים.

 

להעלות את תחושת הביטחון של הלקוחות

 

חתימה דיגיטלית גם משפרת את תחושת הביטחון של הלקוחות, בהיותה משתמשת בהצפנה מתקדמת כדי להגן על המסמכים מפני זיוף, גניבה או שינויים לא מורשים. בנוסף  חתימה דיגיטלית מאפשרת אימות זהות החותם באופן ודאי, ומבטיחה את שלמות המסמך. חתימה זו תורמת להגנה על מידע רגיש מפני איומים קיברנטיים, כגון התחזות וגניבת זהות של לקוחות. כך למשל חתימה דיגיטלית מאפשרת ללקוחות לחתום על חוזים רגישים באופן מאובטח, תוך שמירה על פרטיותם וביטחונם.

 

חתימה דיגיטלית משפרת את שירות הלקוחות

 

חתימה דיגיטלית גם תורמת לשיפור שירות הלקוחות, כאשר השימוש בחתימה דיגיטלית משדר ללקוחות שהעסק שלכם מתקדם, יעיל ומקצועי. כמו כן בהיות חתימה דיגיטלית מקלה על תהליך רכישת מוצרים או שירותים, היא מובילה לשיפור שביעות רצון הלקוחות והגברת הנאמנות למותג. כך לדוגמא חנות מקוונת המציעה חתימה דיגיטלית על הזמנות מעניקה ללקוחות חווית קנייה נוחה, יעילה ומאובטחת, מה שמגביר את נאמנותם לחנות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *