אפריל 19, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

סוגי הטרדות מיניות בעבודה

הטרדה מינית

הטרדה מינית במקום העבודה. צילום (אילוסטרציה): freepik

האם אתם מכירים סוגים שונים של הטרדות מיניות בעבודה? לעיתים נדמה כי הטרדה מינית קשורה אך ורק להיבטים של יחסי מין. אך סוגי הטרדות מיניות בעבודה הן הרבה יותר רחבות ממה שנדמה לכם כעת. הגיע הזמן שכל אחד יכיר את המשמעויות השונות של הטרדות מיניות במקום העבודה. כך שאם הבוס או אחד מהעובדים יחצה את הגבול, תדעו מיד על מה מדובר. הטרדה מינית בעבודה היא לא עניין שאפשר לעבור עליו לסדר היום. כל אחד צריך להרגיש במקום העבודה הכי בטוח שיש. בדיוק כפי שהוא מרגיש שהוא מגיע לבית.

סחיטה בעלת אופי מיני

תוכלו לחפש אחר עורך דין הטרדה מינית אם סחטו אתכם לבצע פעולות בעלות אופי מיני. לא פעם אנו שומעים סיפורים שבהם הבוס מנצל את הכוח שעומד לרשותו. הוא יכול לסחוט את העובד או העובדת לבצע פעולות שהם אינם מעוניינים לבצע. במקרה שלפעולה יש אופי מיני מסוים, מדובר על הטרדה מינית לכל דבר ועניין. אתם מבחינתכם תוכלו לפעול בהתאם לכלים שעומדים לרשותכם על מנת להתמודד עם המצב הזה.

אמירה מבזה בעלת אופי מיני

לא רק מעשים נחשבים כהטרדה מינית על פי ספר החוקים. עורך דין הטרדה מינית סייע לאנשים שונים אשר התמודדו עם אמירה בעלת אופי מיני. חשוב להבהיר כי לעיתים אמירות שנזרקות לאוויר יכולות להיות מאיימות יותר מאשר מעשים. כך שחומרת האמירות היא זהה לחומרת המעשים, וחובה לשים אליהם לב. הטרדה מינית בעבודה יכולה להיות עניין לא קל, בטח עבור עובד שרוצה לשמור על מקום העבודה לאורך זמן.

צילום בעל אופי מיני

כל אחד מאיתנו מבלה במקום העבודה את רוב שעות היממה. לפיכך, ישנם מקרים שבהם מצלמים דברים לא נאותים. אם חלילה אחד מהעובדים או אחד מהמנהלים צילם אתכם בצילום עם אופי מיני זוהי הטרדה מינית בעבודה. תוכלו להתייעץ עם עורך דין הטרדה מינית על מנת להבין כיצד נכון לפעול. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם יוצאים קירחים מכל כיוון אפשרי מנקודת מבטכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *