אפריל 19, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

פיתוח חדשני: פתרון להגנה מפני הונאות של אתרים מתחזים והודעות פישינג

1 min read
בניית אתר

הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ובלעדי של ITway מקבוצת NESS נחתם עם חברת הגנת הסייבר Memcyco: יציעו פתרון חדשני להגנה על ארגונים ולקוחותיהם מפני הונאות של אתרים מתחזים והודעות פישינג

חברת ITway הגלובאלית, מקבוצת NESS, מהמובילות בארץ בפתרונות מבוססי ענן, המציעה שירותי הגנת סייבר, האצה של טראפיק אינטרנטי וניטור יישומים עבור עסקים עם פעילות דיגיטלית, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ובלעדי עם Memcyco, חברת הגנת הסייבר, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית להגנה על ארגונים ולקוחותיהם מפני הונאות אתרים מתחזים.

במסגרת שיתוף הפעולה יספקו החברות הגנה חדשנית מפני אתרים מתחזים והודעות פישינג מזויפות בעלות מראה "תמים" וחוקי כביכול שנשלחות ללקוחות, בעזרת פלטפורמת האבטחה של Memcyco, המספקת הגנה בשני שלבים: זיהוי והתראה לצוותי אבטחה על אירועי זיוף אתר, והתראה ללקוחות עצמם על ניסיון כניסה לאתרים מתחזים. בשלב שני הצגת "סימן מים" מיוחד ואישי בתוך דפי האתר עצמו אשר מאשר ללקוח הנכנס כי האתר הוא אכן האתר האמיתי. בשונה מתוכנות הגנה או אנטי וירוס, בפתרון של Memcyco הלקוח הסופי לא צריך להתקין תוכנה או תוסף, ולא צריך להירשם בשום מקום. ההגנה מבוססת על הגנה אקטיבית ודינמית. יישום המוצר כרוך רק בהטמעת שורת קוד על ידי הארגון וההגנה נכנסת לתוקף מיידי.

שיתוף הפעולה בא לענות על צורך הולך וגובר מצד חברות מתחומים שונים ומגוונים, כגון גופים מוסדיים, פיננסיים וקמעונאיים גדולים המתקשים לזהות ולהתגונן מכלל האיומים על האתרים שלהם, ומכאן גם על הלקוחות שלהם. הודעות פישינג שמגיעות בשם חברה מוכרת מתקבלות מדי יום, יוצרות נזק תדמיתי עצום ומורידות את בטחון הלקוחות בחברה. חברת הייעוץ הגלובאלית Accenture לדוג' פרסמה שאובדן אמון לקוחות עלול לגרום לפגיעה בכ- 20% מההכנסות, וה- FBI פרסם שפשעי התחזות מהווים כבר כמחצית מפשעי הסייבר וגורמים לנזקים בהיקף 2 מיליארד דולר בארה״ב בלבד. כשהלקוחות נופלים ברשת, בנוסף לנזק תדמיתי נגרמים גם נזקים של גניבת מידע וכסף. הפתרון הייחודי מצוי כבר בשימוש שוטף בארגונים מובילים בארץ ובחו״ל.

בניית אתר

חברת Memcyco הוקמה על-ידי קבוצת יזמים מוכרים, מייסדי ממקו לשעבר, בהם ישראל ואורי מזין, אלי משיח וגדעון חזאם. זהו שיתוף הפעולה הראשון של החברה ובמסגרתו, תהיה ITWay אמונה באופן בלעדי על חיבור לקוחות מגוונים לפתרון, בשוק הישראלי.

לדברי דוד ביסמוט, מנכ"ל ITWay מקבוצת NESS, " ITwayפועלת במטרה להגן על חברות וארגונים כדי שאלה יוכלו להנגיש לצרכנים שירותי אונליין ודיגיטל. ההגנה שמציעה Memcyco על יכולות החברות לתקשר באופן חופשי מול לקוחותיהם תוך הורדת החששות הטבעיים של הלקוחות מפני מתקפות סייבר, מהווה עליית מדרגה משמעותית ולמעשה פתרון ראשון בשוק שרואה את האינטרס המשותף של הגנה הן על החברות והארגונים והן על צרכני הקצה. לצערנו מתקפות הפישינג רק הולכות ומתעצמות והופכות מתוחכמות יותר, מה שמייצר עלויות נוספות ועומס רב על שירות הלקוחות של החברות. שילוב הכוחות בין ITWay ו- Memcyco יכול להביא לשינוי משמעותי בשוק".

אורי מזין, CRO Memcyco, אמר: "עם התגברות התופעה של אתרים ושירותים מתחזים והנזקים האדירים שהיא גורמת, פיתחנו טכנולוגיה ייחודית שנותנת מענה לחברות שמתמודדות עם כרסום הולך וגובר באמון הלקוחות בשרותי הדיגיטל בשל מתקפות של מתחזים. לקוחות בתחומי הבנקאות, קמעונאות, לוגיסטיקה ורבים אחרים מיישמים את הפתרון שלנו ורואים בפעם הראשונה בזמן אמת את ניסיונות ההתחזות, מבינים בדיוק אילו לקוחות הותקפו, ומספקים להם הגנה אקטיבית. שיתוף הפעולה עם ITway יאיץ את הפיכת הפתרון שלנו לסטנדרט בשוק".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *