אפריל 28, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

נקלעת למשבר כלכלי קשה ויש לך תשלומי חובה? יש למי לפנות

1 min read

קרדיט: FREEPIK

משבר כלכלי עלול לפקוד כל אחד, בעל עסק או אדם פרטי. שורה של החלטות בלתי נכונות עלולות להביא לקשיים כלכליים רבים ולפשיטות רגל. לפעמים המצב חמור עד כדי כך שהאדם אינו יודע מה לעשות, למי לפנות ואיך אפשר להציל את המצב. ובכן, גם אם המצב נראה חסר סיכוי, ישנו בעל מקצוע שתמיד כדאי לפנות אליו והוא עורך דין לפשיטת רגל. עורך דין זה יודע כיצד להתנהל מול בית המשפט ולעזור לכם לצאת מהמצב. 

מדוע דווקא עורך דין לפשיטת רגל

כשם שלא מתקנים את הרכב ללא מוסך, כך גם לא מטפלים בחובות ללא עורך דין לפשיטת רגל בתל אביב. עורך דין זה מכיר את כל החוקים ויודע מה לעשות גם כאשר בית המשפט מגיע עם דרישות בלתי הגיוניות. המטרה העיקרית היא להביא בסופו של דבר את החייב לתהליך של חדלות פירעון, כלומר מצב שבו הוא אינו צריך לשלם חלק מהחובות. כך יכול החייב לפתוח דף חדש ולשפר את מצבו הכלכלי. אבל לפני הכול, עורך הדין מבצע עבודה רבה:

  • תשאול – הדבר הראשון שעושה עורך דין טוב הוא לתשאל את הלקוח כדי להבין ממנו כיצד הוא הגיע למצב הכלכלי המורכב. עליכם להגיד לעורך הדין את כל האמת, כי המטרה שלו היא בסופו של דבר לעזור לכם. 
  • הערכת מצב – לאחר שעורך הדין בוחן את הנתונים שלכם, את הסכומים שאתם חייבים ובוחן גם הכנסות מול הוצאות, הוא מבצע הערכת מצב. עורך דין מקצועי ואמין יפעל בשקיפות מלאה ויגיד לכם את האמת מבחינת סיכויי ההצלחה להביא אתכם למצב של חדלות פירעון. 
  • איסוף חומרים – זהו השלב שבו עורך הדין מתחיל בעבודת איסוף החומרים. הוא אוסף כמה שיותר נתונים על העסק, חשבוניות, תיאור אירועים או כל דבר שיעזור לו להבין איך הגעתם למצב הכלכלי הבלתי פשוט. כאן עורך דין לפשיטת רגל בתל אביב מעוניין להוכיח שהגעתם למצב כזה בתום לב וכי אינכם מתכוונים לחזור לסורכם, אלא בסך הכול רוצים לפתוח דף חדש. 
  • דיון בבית המשפט – כאשר יש לו את כל הנתונים, עורך הדין מכין אתכם לקראת הדיון בבית המשפט. הוא אומר לכם מה להגיד, מה לא להגיד ומכוון אתכם לקראת ההתנהגות בבית המשפט באופן כללי. 
  • הגעה למצב של חדלות פירעון – לאחר שהכול מתבצע כהלכה, בית המשפט קובע את הסטטוס חדלות פירעון, כך שתוכלו להתחיל ולהשתקם מבחינה כלכלית. 
קרדיט: FREEPIK

לעבור את הגירושין בשלום

מכיוון שלא פעם צרות באות בצרורות, מצב כלכלי מורכב עלול להביא עמו גם את הגירושין. במהלך את הגירושין יש צורך להתעסק בדברים רבים, כאשר אחד הנושאים הבוערים יותר הוא מזונות ילדים. כשלבעל ולאישה יש ילדים משותפים, בית המשפט מעוניין לפסוק לטובתם. מעבר לכך, קיימים כמה חוקים הנוגעים לתשלומי מזונות אלה. ישנם בדרך כלל הבדלים בין מזונות ילדים הנקבעים בבית הדין הרבני לבין בית הדין לענייני משפחה, אך שניהם הולכים לפי משכורתו של האב. לפי בית המשפט לענייני משפחה חייב האב במזונות ילדיו עד שיגיעו לגיל 18, ובהגיעם לגיל זה תשלום דמי המזונות יורד לכשליש. 

מכל מקום, אם רוצים לעבור את הגירושין בשלום, יש צורך לבחור עורך דין לענייני משפחה המתמחה בתחום. חשוב לבחור באיש מקצוע שיש לו ניסיון רב ושאינו מתפשר על איכות וליווי הלקוחות שלו עד הסוף. כמו כן, כדאי לבחון את המחיר שמציע עורך הדין וגם את ההמלצות עליו. אם מדובר בעורך דין טוב, תוכלו לקבל עליו המלצות מאנשים רבים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *