מאי 9, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

טופ מערכות רוכשת את השליטה בחברת SmartX Professional Services 

1 min read

מימין לשמאל- צחי טוחן - חברת Improve, שמוליק מילנר - מנכל משותף טופ מערכות. קרדיט: יחצ

טופ מערכות, הנסחרת בבורסה לני"ע תל-אביב, רכשה את חברת SmartX המובילה בפתרונות אינטגרציה למערכות IT בתחומי וירטואליזציה, אבטחת מידע ותקשורת, מבוססי ענן ותשתיות On-Prem. סכום העסקה מוערך במיליוני שקלים. 

SmartX  מתמחה בניהול פרויקטיםהן בתצורת Turn Key Solutions ובמודל שלOne Stop Shop Integration, לארגוני ה- Enterprise המובילים במשק הישראלי.    

חברת טופ מערכות (Top Group) הינה מובילה בפתרונות תכנה בוורטיקלים שונים מענף הבניה והנדל"ן, הערכת ביצועים, חווית לקוח, ניהול משימות, GRC, איכות, PPM, ניהול מסמכים ובקרות ועד נציגות מערכות ERP 

השילוב בין השתיים יאפשר לטופ מערכות לספק מענה רחב ללקוחות במעבר לתשתיות ענן ולהעמיק את הטרנספורמציה הדיגיטלית בקרב לקוחות אנטרפרייז. 

ל- SmartX כ- 80 לקוחות גדולים ממגוון מגזרים – בנקאות, בריאות, פיננסים, הייטק, ממשלתי וציבורי. כמו כן, ל- SmartX ידע וניסיון רב בסביבת Windows Terminal מרובת משתמשים ובסביבות Microsoft HV Citrix XenServer, Nutanix AHV, VMware ESX

מימין לשמאל- צחי טוחן – חברת Improve, שמוליק מילנר – מנכל משותף טופ מערכות. קרדיט: יחצ

SmartX הינה שותפה מובילה של Citrix במעמד ה-Platinum הראשון בישראל ולמהנדסיה מעל 200 הסמכות מקצועיות בתחום. 

לדברי גלעד הר עוז, מנכ"ל משותף בטופ גרופ, "אנו שמחים על הצטרפותה של חברת SmartX לטופ. אנו מאמינים כי ב- 12 שנות פעילותה, הוביל מנכ"ל החברה, אלי ליאור, את  SmartX להוות אחת החברות המשמעותיות בשוק הישראלי בתחום תשתיות הענן, והמיזוג לטופ יעצים את החברה ויפתח לה אפשרויות צמיחה נוספות. מנכ"ל החברה וכל עובדי החברה ממשיכים להוביל את הפעילות תחת טופ.  

אלי ליאור, מנכ"ל SmartX: "אנו מאמינים כי המיזוג לחברה גדולה כמו טופ יאפשר לנו להציע פתרונות רחבים ללקוחות גדולים באמצעות המוצרים שהחברה מייצגת, כגון Citrix ו-ControlUp וכן מוצרי אבטחת מידע נוספים. נמשיך ביחד להוביל את התחום המתפתח של תשתיות הענן בישראל". 

החברה "טופ מערכות" נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ובעלת ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בפיתוח, והטמעת תוכנה מתקדמת לארגונים בישראל ובאירופה. עם לקוחותיה של החברה נמנים למעלה מ- 1500 ארגונים וחברות בתחומי התעשייה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, בטחון, הייטק, רפואה והמגזר הציבורי. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *