מאי 1, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

יריב פז: "לפני רכישת נכס נדל"ן, חשוב שתיעזרו בחוות דעת של גורם מומחה"

1 min read

אם אתם מחפשים להשקיע בנדל"ן, חשוב להכיר את גורמי הסיכון הכרוכים בכך. תרצו לוודא שאתם לא נכנסים בצורה עיוורת ולוקחים סיכונים שאתם עלולים להתחרט עליהם, וכאשר מדובר על השקעות נדל”ן, חברת פז גרופ ומייסדה, יריב פז, יספקו לכם את הליווי המקיף הנדרש.

יועצי השקעות נדל"ן מספקים ייעוץ ומדריכים את המשקיעים כך שיוכלו להבין כיצד להפחית את גורמי הסיכון הכרוכים בהשקעה בנדל"ן. יועצים השקעות נדל”ן יתנו לכם חוות דעת ויעזרו לכם להבין את ההיבטים השונים של השוק ויספקו המלצות על סמך הניסיון שלהם. ובין חברות הנדל"ן הבולטות בארץ, תמצאו את חברת פז גרום שנוסדה על ידי יריב פז, אחד מיזמי הנדל"ן המובילים בשוק בארץ בשנים האחרונות. 

חלק מהסיבות לקבל ייעוץ השקעות נדל"ן בישראל 

כידוע, השקעות נדל"ן הן דרך להרוויח כסף ולבנות הון במשך השנים. עם זאת, חשוב לקבל ייעוץ והכוונה מקיפים מיועץ השקעות נדל"ן, שיוכל לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות. תהליך קבלת ההחלטות מורכב מאוד, סבוך ואף בירוקרטי, מה שעשוי להוביל אתכם לפספס הזדמנויות נדל"ן איכותיות. 

ובכך בעצם מתמחה חברת ייעוץ השקעות בנדל"ן, בטיפול בכל ה"מסביב" ובכל מה שצריך בתהליך ההשקעה, החיפוש של הנכס, לקיחת המשכנתא, באיתור של הנכס, ההתנהלות מול הגורמים הבירוקרטיים והרשויות ועוד. ואלו הן רק חלק מהסיבות לכך שחשוב לקבל חוות דעת מאת יועצי השקעות נדל"ן כדוגמת יריב פז וחברת פז גרופ. 

כיצד פז גרופ תקדם את תיק ההשקעות שלכם 

בעזרת ניסיון וותק מאז 2005 בתחום השקעות הנדל"ן, חברת פז גרופ ומייסדה, יריב פז, מתמחים כיום בבנייה של תוכניות עסקיות אישיות. את התוכנית העסקית חברת פז גרופ בונה לפי הנתונים האישיים והפיננסיים של כל משקיע ומשקיעה, תוך התמקדות בסוג הנכס הנבחר וכן לפי ההחזר החודשי הרצוי על ידי המשקיעים. 

חברת פז גרופ מבצעת הכול עבור המשקיעים, לרבות אספקת ליווי מקיף בכל התהליך של השקעת הנדל"ן. במהלך השנים יריב פז רכש ניסיון נרחב אשר התבטא בעסקאות נדל"ן שונות ורבות, עד כ-1,00 במספרן בישראל וברחבי העולם. ובזכות קשרים איכותיים בבנקי המשכנתאות השונים בארץ, חברת פז גרופ מאפשרת למשקיעים לשפר את תנאי המימון של הנכס. 

כמה דגשים כלליים בכל מה שקשור להשקעות נדל"ן

הטיפ הכי חשוב הוא, אלא אם אתם מיליונרים מלידה, להתחיל בקטן ולבנות את תיק ההשקעות שלכם לאט-לאט ובצורה בטוחה. ואם מדובר בנכס הראשון שלכם ואתם חוששים לנקוט בצעד כזה או אחר, שקלו לקנות נכס להשקעה עם שותף כלשהוא.

ואולי הכי בסיסי, השקיעו בנכסים מנוהלים היטב הממוקמים באזורים טובים. במילים אחרות, אל תתפתו למחירי דיור מאוד נמוכים בשכונות שיכולות להיות מסוכנות או לא איכותיות מספיק. צריכים מידע נוסף על השקעות נדל"ן בארץ? חברת פז גרופ ומייסדה, יריב פז, ממליצים לקבל ליווי וייעוץ כבר בתחילת התהליך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *