אפריל 30, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

נקסטקום מדווחת על הסכם נוסף בתחום הסולארי: תקים מערכות סולאריות על גבי גגות בהיקף של עד 38 מיליון שקל

1 min read

נקסטקום חתמה לאחרונה על הסכם נוסף עם משק אנרגיה וסיימה הקמה של המערכת הגדולה בישראל על מאגר מים עבור שיכון ובינוי ומערכת ראשונה משולבת אגירה עבור דוראל.

קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת על חתימת הסכם EPC לתכנון, רכש והקמה של מספר מערכות סולאריות על גגות וסככות בהיקף של כ-27 מיליון שקל שעשוי לגדול עד לכ-38 מיליון שקל.

על פי ההסכם, ההספק המותקן הכולל יהיה של כ-10.5 מגה וואט ומימושו מותנה בקבלת היתר בניה עי הלקוח. בנוסף, בהסכם ניתנה לנקסטקום אנרג'י, מקבוצת נקסטקום, ע"י הלקוח זכות סירוב ראשון להקמה של מספר מערכות סולאריות נוספות בהיקף כולל של כ-4.5 מגה וואט.

במקביל, נקסטקום אנרג'י מנהלת מו"מ מתקדם עם המזמינה לגבי הסכם לתחזוקת המערכות הסולאריות ע"י נקסטקום אנרג'י לתקופת ההפעלה של המערכות הסולאריות, שתחל לאחר סיום ההקמה ומסירת המערכות למזמינה.

קרדיט: pexels

עבודות ההקמה תתבצענה במהלך שנת 2023. להערכת נקסטקום, שיעור הרווח הצפוי בפרויקט, דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע הקמת מערכות סולאריות על גבי גגות מבנים.

הסכם זה מצטרף לסדרת הסכמים עליהם חתמה נקסטקום, האחרון שבהם לפני כחודש כשהתקשרה בהסכמים להקמת פרויקטים מסוג חוות סולאריות משולבי אגירה עבור משק אנרגיה בהיקף כולל של כ-40 מיליון שקל.

נקסטקום נמצאת בתנופת צמיחה שמקורה בקידום וביצוע של פרויקטים משמעותיים בתחומי האנרגיה בהיקפים גבוהים. החברה הבת אנרג'י הקימה בשנים האחרונות גגות סולאריים, ועבור יזמיות בשוק האנרגיה גם חוות סולאריות וחוות צפות בהיקף של מאות מיליוני ש"ח. לאחרונה סיימה הקמה של המערכת הגדולה בישראל על מאגר מים עבור שיכון ובינוי ומערכת ראשונה משולבת אגירה עבור דוראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *