מרץ 28, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

הפעילה מעקבים אחר בעלה וגילתה כי "נסיעות העסקים" שלו משמשות לבילוי עם המאהבת

1 min read
נסיעות העסקים שימשו לנסיעות עם המאהבת.

נסיעות העסקים שימשו לנסיעות עם המאהבת. צילום: unsplash

סכסוך גירושין מכוער שניטש בין בני זוג שהיו נשואים זו לזה כ-20 שנה, הסתיים בימים אלה בהכרעה של בית הדין הרבני, במסגרתה הוחלט כי האישה תזכה בדמי כתובתה, ואלה יתווספו לחלקה באיזון המשאבים ברכוש המשותף בינה לבין בעלה. 

במסגרת הבקשה לשלום בית ותביעה לתשלום כתובה אותן הגישה האישה באמצעות עוה"ד שירה שואף דגן, לבית הדין הרבני, טענה האישה כי בעלה נטש את הבית בגלל מאהבת. הבעל מצדו, הכחיש את הדבר מכל וכל, וטען להגנתו כי ברח מהבית בשל התקפות הזעם של אשתו, בעוד שאת המאהבת הכיר רק לאחר מכן. 

מה שהבעל לא ידע הוא שהאישה הפעילה עליו מעקבים של חוקרים פרטיים, שבין השאר הצליחו להנציח אותו צועד יד ביד עם המאהבת ל"נסיעת עסקים" בחוץ לארץ.

עו"ד שירה שואף דגן
עו"ד שירה שואף דגן.
צילום: פרטי

כמו כן, הציגה עוה"ד שואף דגן בפני בית הדין, ראיות לכך שהבעל והמאהבת בילו בעוד שתי נסיעות עסקים נוספות שלו באירופה, וכן ששלחו זה לזו הודעות אינטימיות כשבועיים לפני שהבעל עזב את הבית. לאחר חקירה בפני בית הדין הודה הבעל כי אכן הכיר את המאהבת לפני שעזב את אשתו.

הדיינים החליטו לחייב את הבעל בתשלום הכתובה, שלא תופחת מחלקה במסגרת חלוקת המשאבים בין הצדדים, אך העמידו אותה על 150 אלף שקלים בלבד, וזאת חרף העובדה שהבעל רשם בכתובה מיליון שקלים. 

בהחלטתם זו הסתמכו הדיינים על החלטות עבר של בתי הדין הרבניים, לפיהן אין להתחשב בסכומים גדולים שנרשמו בכתובה, רק על מנת להשאיר רושם על הסביבה.   

יש לציין, שבחלוקת הרכוש שנערכה בין בני הזוג בביהמ"ש למשפחה, התחשב בית המשפט בהכרעת בית הדין הרבני, ואף הוסיף לחלקה של האישה סכומים משמעותיים בשל הפרשי השתכרות ופוטנציאל הכנסה בין הצדדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *