אפריל 18, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

מה עושים עם רכוש של אדם שנפטר?

צילום: pexels

כאשר אדם נפטר חרב עלינו עולמנו וזה אחד הדברים הקשים ביותר שיש. אך לאחר שהזמן עובר אנו צריכים להסתכל על המציאות בצורה פרקטית ולשאול מה עושים עם הרכוש של האדם שנפטר, האם אנו יכולים לארוז את הרכוש לבד ומדוע כדאי לשכור חברת הובלות המתמחה בפינוי בתים של נפטרים והעובדה כי אנו צריכים לסכם את כל פרטי המעבר עוד לפני יום המעבר עצמו.

הדבר הכי קשה בעולם זה לאבד אדם קרוב. אך לאחר הפטירה של האדם שקרוב אלינו אנו צריכים להיות פרקטיים ולשאול מה עושים עם כל הרכוש של האדם שנפטר. אם כן צעד חכם מאוד אם אתם לא צריכים את הציוד של האדם שנפטר זה לפנות אל קונה תכולות דירה וכך גם להרוויח כסף וגם להיפטר מרכוש שאחרת אין לכם מה לעשות אתו.

האם כדאי לי לארוז את הרכוש של הקרוב שלי לבד?

עולה בוודאי אצלכם השאלה מה לעשות עם רכוש שאנו כאן רוצים לשמור? אם כן רכוש כזה עלינו להוביל ממקום למקום שבו הבית החדש יהיה ממוקם. על רקע זה עולה שאלה נוספת והיא האם כדאי לי לארוז לבד את הרכוש או שמא לתת לחברת ההובלה לבצע את האריזה? אם כן אתם צריכים להבין כי אריזה מחייבת אותנו לעבודה רבה ועבודה זו לא נעימה לכן הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לארוז את הציוד עם חברת ההובלה וכך להקל על החיים שלכם מאוד. פינוי דירות נפטרים זה לא עניין של מה בכך ועל כך כדאי לתת את הדעת.

שכרו חברת הובלות המתמחה בפינוי בתים של נפטרים

אם אתם רוצים לבצע פינוי דירה אחר פטירה אתם חייבים להבין שיש משמעות לשאלה איזה חברת הובלה אתם בוחרים שתבצע את השינוע של הרכוש של האדם שהלך לעולמו. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כל חברות ההובלה מומחיות בהובלה לאחר המוות וכי עליכם לבחור חברה אשר זו המומחיות שלה. בין אם אתם פונים אל קונה תכולת דירה ובין אם לחברת הובלות אתם חייבים לוודא כי החברה והקונה מומחים לרכוש של אנשים שנפטרו וכך להגדיל הן את הרווח והן להפחית את הבלגן בעת מעבר דירה וזה דבר שיש לקחת אותו בחשבון.

סכמו עם חברת ההובלות את נושא מעבר הדירה עוד לפני המעבר

אין דבר כזה פינוי דירות בחינם ולכן אם אתם רוצים לבצע הובלה אתם צריכים לקחת זאת בחשבון. כאשר אתם פונים אל חברת הובלה בשביל הובלה של רכוש של אדם שנפטר אתם חייבים לסכם עם החברה את כל הפרטים על ההובלה. בין היתר אתם צריכים לברר את עלות ההובלה, כמה זמן תימשך ההובלה, מי מבצע את האריזה של הרכוש שנשאר, ואיך החברה שומרת על הרכוש שלא יישבר. כל הדברים הללו חשובים ביותר בכדי להבטיח כי ההובלה תתבצע בצורה הטובה ביותר שיש ובכדי להבטיח כי הרכוש של האדם שהלך לעולמו לא סתם ייזרק לרחוב אלא שאנו נרוויח ממנו או לכל הפחות נוכל ליהנות ממנו בבית שלנו תודות לחברת ההובלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *