אפריל 26, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

אות המופת החברתי של לשכת עורכי הדין הוענק לחברי פורום "עורכי דין מצילי חיים"

1 min read

צילום: דוברות מד"א

לשכת עורכי הדין הכריזה כי "אות המופת החברתי" יוענק השנה לפורום "עורכי דין מצילי חיים" ע"ש מוטי בן שבת, המונה כ-200 עו"ד המתנדבים במד"א למען הצלת חיים.

החטיבה החברתית בלשכת עורכי הדין הכריזה כי פורום "עורכי דין מצילי חיים" ע"ש מוטי בן שבת (שטבע למוות בעת שחילץ משפחה שנלכדה בשיטפונות עזים בנהריה בשנה שעברה) זוכה באות המופת החברתי השנתי. כ-200 מחברי הלשכה מתנדבים במגן דוד אדום הן בשגרה והן בימי הקורונה למען הצלת חיים.

הוועדה הציבורית בראשות כבוד השופטת הילה גרסטל ועו"ד יורם סגי זקס אשר הכריזה על הזוכה התרשמה והתפעלה מתרומתם הגדולה של חברי הפורום, אשר נרתמו להיות כאיש אחד בלב אחד, לדברי הוועדה, תוך סיכון בריאותם למען הצלת חיים בעת הקורונה. "להתנדבות ולנתינה השפעה מירבית ומשמעותית לחיזוק החברה, ללכידות ולסולידריות החברתית, לתחושת השייכות לקהילה, לחיזוקו של הפרט ולחיזוק כלל ישראל. אתם ממשיכים את דרך אברהם אבינו עליו נאמר "למען אשר יצווה את בניו ואת ביתו אחריו ושמור דרך ה' לעשות צדקה ומשפט" תבורכו על מעשיכם הטובים" כתבו חברי הוועדה בנימוק בחירתם.

עו"ד יוסי ויצמן חובש במד"א, חבר מועצת לשכת עורכי הדין וראש הפורום: "יזמתי את הקמת פורום מצילי חיים של מד"א לפני ארבע שנים, ולשמחתי הצטרפו יותר מ 200 עו"ד פעילים שסיימו קורס חובשים ומתנדבים באמבולנסים וככוננים עם ציוד. אני גאה שהצלחנו להציל חיים ולעשות את גילדת עורכי הדין לטובה יותר."

מנכ"ל מד"א אלי בין, בירך: "כוחו של ארגון נמצא בעובדיו ומתנדביו – בחומר האנושי המגוון, השאפתני והמקצועי. ברצוני לברך את חברי הפורום הנכבדים ולהודות להם על עשייתם למען הקהילה, תוך ערבות הדדיות, אכפתיות וסיוע ללא גבולות. כולי תקווה כי האות יהווה השראה לעורכי דין ואזרחים נוספים להצטרף אל מערך המתנדבים של מגן דוד אדום ולהציל חיים ".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *