אפריל 25, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

מה האחריות המשפטית על טיפול קוסמטי בחומצה היאלורונית

1 min read

חדשות – טיפולי אסתטיקה נועדו על מנת להעניק לנו שידרוג לעור הפנים שלנו, כמו גם להעניק לנו מראה צעיר וחינני יותר. טיפולי האסתטיקה הרפואית הינם מרובים ומגוונים, על כן, לעיתים קשה לבחור לאיזה טיפול לפנות, מה יהיה הטוב ביותר עבורנו ומה יניב עבורנו את התוצאה הטובה ביותר.

הלחמת ריסים – אנחנו שומעים אחת למספר חודשים פרסומת על טיפול כזה או אחר חדשים, וההתלבטות רק גדלה והולכת.

עם זאת, קיים טיפול אחד שיכול להעניק מענה למכלול רב של טיפולים, והיא החומצה ההיאלורונית. חומצה זו הינה חומצה הנמצאת בגוף האדם, כמו גם בגופם של בעלי החיים, על כן היא נספגת היטב בגוף ויכולה להעניק את הטיפול הטוב ביותר עבור מספר דברים שונים, בהם יישור קמטים ומניעתם, טיפול בצלקות אקנה הנובעות מטיפול בפצעי האקנה,  וכן טיפול בכתמי פיגמנטציה.

שזירת ריסים – טיפול חומצה היאלורונית בטמרה מאפשרת עור חלק, זוהר ונקי מכתמים וקמטים, כאשר הטיפול הוא הזרקת החומר על עור הפנים, בדיוק כפי שנעשה בבוטוקס, רק שהחומצה עובדת באופן עדין יותר, שכן מדובר בהזרקת חומר שהוא דמוי ג'לי, על כן העור יכול להכיל אותו יותר.

השפעת החומצה על הטיפול בעור היא די מיידית, וכמעט מיד לאחר הטיפול הראשון ניתן כבר להבחין בהבדל.

קורס הלחמת ריסים – הטיפול בחומצה היאלורונית בטמרה מותירה את העור ללא אדמומיות וללא כל כתמים, ולמעשה מאפשר חזרה לשגרה מיד לאחר הטיפול, ללא כל צורך בזמן החלמה.

עם זאת, חשוב לזכור כי כמו כל טיפול קוסמטי רפואי, או כל הליך רפואי בכלל, מומלץ לבצע את הטיפול אצל מומחים בתחום, אנשי מקצוע בעלי וותק ארוך שנים, וזאת על מנת שהטיפול יבוצע על הצד הטוב ביותר.

על כן, כאשר אתם מגיעים למכון, בדקו היטב מול אנשי המקצוע העומדים מולכם, אל תפחדו להתייעץ ולבחון את הנושא, שכן בכל זאת, מדובר בפנים שלכם- בכרטיס הביקור שלכם, כמו גם בהשקעה כספית.

ריסים – טיפול אצל אנשי מקצוע טובים ואיכותיים יניב תוצאה טובה, עור פנים צעיר יותר, זוהר, חינני ומחויך בהרבה יותר.

1 thought on “מה האחריות המשפטית על טיפול קוסמטי בחומצה היאלורונית

  1. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אליי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי. אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה זקוק ל בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349039885856 תודה לך ד"ר ALABA.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *