מרץ 29, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

פינוי דירות נפטרים וטיפול בירושות: איך נערכים, למי פונים?

1 min read
פינוי בית נטוש

צילום: מוניקה סילבסטרה

לצד הכאב על יקירינו שנפטרים, בסופו של דבר עלינו להיות פרקטיים. כאשר אנו יורשים דירת נפטר אנו צריכים לקבל החלטות לגבי כל הרכוש שיש שם. במקרים שכאלו מומלץ לפנות לחברות המבצעות שירות של פינוי דירות נפטרים. חברות אלו מבצעות פינוי דירות הכולל פינוי רהיטים וכל יתר הציוד הנמצא בדירה. חלק גדול מהרכוש הולך אל אתרי הפסולת, אך כמובן שישנו מאמץ להפיק תועלת באמצעות תרומת רכוש לנזקקים, מכירת ריהוט ומחזור. אל דאגה אינכם צריכים להתעסק בזה, בדיוק בשביל זה תשכרו חברה לפינוי דירות.

באופן כללי ככה זה עובד, עליכם למצוא חברה אמינה ומנוסה המעניקה שירותי פינוי דירות נפטרים ושירותי אלטע זאכן ולקבוע איתם. הם צריכים לבוא ולראות את העבודה על מנת להעריך את היקף העבודה ולהתכונן ליום הפינוי. בהתאם לכמות הרכוש זה עלול לקחת יותר מיום אחד. אחד הנושאים שתצטרכו לדון איתם זה לגבי המחיר. פינוי דירה הוא עבודה קשה, מדובר בעבודה רבה ומענה לוגיסטי. אך מצד שני מכיוון שהם קונים תכולת דירה יתכן שתוכלו לקבל פינוי דירות בחינם – שכרם הוא הרכוש שאינכם צריכים.

אך בטרם חברת פינוי הדירות מתחילה בעבודה, יש גם דברים שתצטרכו לפנות בעצמכם. סביר להניח שיש בדירה אלבומי תמונות, מסמכים חשובים, טלפונים סלולריים, תכשיטים וחפצים שונים בעלי ערך רגשי שאותם תרצו לשמור. לכן חשוב להגיע אל הדירה עם ציוד אריזה בסיסי. עליכם לבדוק בכל הארונות והמגירות ולאסוף את מה שחשוב עבורכם. אלו הם בדרך כלל דברים קטנים שתוכלו להכניס לכמה ארגזים ולפנות ברכב הפרטי. לכן הכינו כמה ארגזי קרטון, שקיות ניילון, סרט הדבקה וניילון בועות להגנה על חפצים עדינים. לאחר שפיניתם את הדברים הללו חברה לפינוי דירות נפטרים יכולה להתחיל לעשות את העבודה.

פינוי דירות אגרנים כפייתיים

שימו לב שלפעמים אין מדובר בפינוי דירות רגיל, אלא בפינוי דירות של אגרנים כפייתיים. לא כל חברת שירותי אלטע זאכן מעניקה שירותים שכאלו ולכן חשוב לבדוק זאת מראש. במקרים אלו כמות האשפה וההזנחה שבדירה היא דבר קשה מאוד להתמודד איתו. לא רק מבחינה לוגיסטית אלא גם מבחינת השוק הרגשי ובעיות התברואה שאתם צפויים לפגוש בדירה.

אל מי פונים?

זקוקים לשירותי פינוי דירה בחיפה? עליכם למצוא חברה שיש לה ניסיון בתחום זה. חברות מנוסות ערוכות מבחינה לוגיסטית, יש להן פתרון לכל סוג של רכוש והן עושות עבודה יעילה יותר. ככל שהיכולות הלוגיסטיות של החברה יותר טובות וככל שהן יכולות למצוא שימוש ליותר חפצים, כך העלויות שלכם יורדות ואתם עשויים אך לזכות בפינוי דירות בחינם. שימו לב שמדובר בחברה שנעים לעבוד מולה ונותנת לכם שירות המבין ללבכם, בסופו של דבר פינוי דירות נפטרים הוא גם התמודדות רגשית עבורכם.


המאמר נכתב בשיתוף שי פינוי דירה – https://www.house-eviction.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *