אפריל 20, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן דורג במקום השלישי בעולם בין כתבי העת המשפטיים העוסקים בזכויות אדם

1 min read

גאווה מקומית – בינלאומית: כתב העת של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן דורג במקום השלישי בעולם בין כתבי העת המשפטיים העוסקים בזכויות אדם. המרכז האקדמי ברמת גן עקף את המוסדות האקדמיים המובילים בעולם דוגמת אוקספורד והרווארד. פרופ' משה כהן אליה, נשיא המרכז האקדמי למשפט ולעסקים: "מקווים שהצלחנו להביא קצת גאווה ומבטיחים להמשיך ולהציג את שמה של העיר רמת גן בבימות המשפט המרכזיות בעולם".

הישג בינלאומי חסר תקדים למרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, כתב העת של הפקולטה למשפטים של המרכזLaw and Ethics of Human Rights (LEHR)  דורג במקום השלישי בעולם בין כתבי העת לזכויות אדם על ידי הדירוג האמריקאי של כתבי העת המשפטיים לשנת 2020 כאשר הוא עוקף את מוסדות הלימוד המפורסמים בעולם דוגמת הרווארד ואוקספורד. כמו כן, כתב העת דורג שלישי באימפקט פקטור מבין למעלה מ-600 כתבי עת משפטיים שאינם אמריקאיים.

פרופ' משה כהן אליה, נשיא המרכז האקדמי למשפט ולעסקים הוסיף: "לפני כמעט 20 שנה, כשחזרתי מלא התלהבות ומרץ מפוסט דוקטורט בהרווארד, עלה לי רעיון להרים כנס בינלאומי בנושא איסור הפליה ורב תרבותיות. הרעיון של הכנס צמח לכתב עת בינלאומי בזכויות אדם, והנה היום 20 שנה לאחר מכן, כתב העת שלנו מדורג במקום ה-3 בעולם, כאשר הוא מקדים את כתב העת של אותה אוניברסיטת הרווארד ושל מוסדות מובילים נוספים ברחבי העולם."

עוד הוסיף פרופ' כהן אליה: "אני רוצה להודות לפרופ' גילה שטופלר, דיקנית הפקולטה למשפטים, שעורכת את כתב העת כבר משנת 2013 (והחליפה אותי בתפקידי), ומרימה כנסים בינלאומיים עם מיטב האוניברסיטאות בעולם וכמובן – מקווים שהצלחנו להביא קצת גאווה ומבטיחים להמשיך ולהציג את שמה של העיר רמת גן בבימות המשפט המרכזיות בעולם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *