מרץ 29, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

מתי נשתמש בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל?

הוצאה לפועל אינה מושג נעים לאף אחד. לא לצד החייב ולא לבעל החוב. לא תמיד קורים לנו בחיים רק הדברים הנעימים לצערנו. ולכן אם קיבלתם הודעה על חוב, חשוב לפנות בהקדם לעורך דין הוצאה לפועל

ולא להישאר לבד! טיפול מקצועי של עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל יסייע לכם להתנהל בחוכמה למזער נזקים ולא להיבלע בחור שחור של הוצאות מנופחות המאיימות להטביע אתכם. 

 

מה תפקידו של עורך דין הוצאה לפועל?

ראשית חשוב להבין כי הוצאה לפועל הינה בעצם זרוע ביצועית המיועדת עבור אכיפה של גביית חובות של נישומים על ידי הנושים. לצורך כך משתמשים בסנקציות שונות ביניהן עיקול חשבונות בנק, צו עיכוב יציאה מהארץ וכדומה. 

חשוב לדעת כי החוק מגן גם על החייבים. ומאפשר להם להגן על עצמם. כדי למצות את ההגנה לה אתם זכאים יש לפנות לייצוג בהוצאה לפועל. מה עשויה להיות התועלת שיפיק עבורכם עורך דין הוצאה לפועל?

בניית אסטרטגיה אישית

מטרת עורך הדין של הוצאה לפועל מומחה בתחום כמו לדוגמא עורך דין דן גנגינה הינה להביא לסגירת תיק ההוצאה לפועל במינימום נזקים, הוצאות וסנקציות.

בין האפשרויות המסייעות לחייבים ניתן למנות:

אחוד תיקים

במקרים רבים תיק ההוצאה לפועל אינו מורכב מנושה אחד אלא ממספר נושים . במקרים מסוימים, כמובן על פי ייעוץ פרטני בהתאם לכל מקרה כדאי לבצע איחוד תיקים המאפשר יכולת החזר מסודרת ונוחה יותר לחייב.

חדלות פירעון ופשיטת רגל

לעיתים כדאי להכריז על פשיטת רגל ובכך ניתנות הקלות והטבות שונות לחייב המאפשרות לפרוס את החובות לתקופה ארוכה ולעיתים ניתן אף לבצע מחיקת חובות מסוימים.

ביטול סנקציות

חשוב לדעת כי סנקציות כגון עיקול חשבונות בנק, צו עיכוב יציאה מהארץ חלות רק במקרה בו החייב מתעלם למשך התקופה שנקצבה מהחוב. כדי למנוע זאת יש לפנות מיידית לעורך דין הוצאה לפועל עם קבלת ההתראה מהוצאה לפועל.

מימד הזמן

לעיתים קיים חלון זמן מוגבל לטיפול בענייני החוב בהוצאה לפועל, ולכן לא כדאי למשוך את הזמן כדי לא להפסיד אפשרויות שונות שיכולות להקל על החייב. לאור זאת נשוב ונחזור על ההמלצה. לגלות תושייה ולפנות מיידית לעורך דין הוצאה לפועל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *