אפריל 19, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

עו"ד מקרקעין – כיצד למצוא ומה לבדוק?

צילום: freepik

לא מעט אנשים מציינים כי הם מתקשים במציאת עו"ד מקרקעין מומחה בתחום. סביר להניח כי הסיבה לכך טמונה בהיצע הגדול של עורכי דין שמתמחים בתחום בישראל. אם גם אתם מתקשים במציאת עורך דין שמתמחה בתחום זה, בשורות הבאות תוכלו לקבל את הטיפים הטובים ביותר שיקלו עליכם במציאת עורך הדין המתאים ביותר עבורכם.

  • תבררו המלצות עם חברים\מכרים\קולגות

כנראה שיש לכם חבר, מכר או קולגה מהעבודה שנעזר לא מזמן בשירותיו של עו"ד מקרקעין. כך שהטיפ הראשון שלנו עבורכם הוא לערוך סקר בקרב הסובבים אתכם. פשוט תפנו אל אנשים שאתם נפגשים עמם ביום יום ותשאלו אותם הם יש להם המלצה לעורך דין טוב בתחום המקרקעין. תרשמו את שמות עורכי הדין ולאחר שתקבלו כמה חוות דעת, תעברו ליישום הטיפ הבא.

  • תבדקו ברשת את המוניטין של עורך הדין הנבחר

אין זה מספיק לשמוע חוות דעת מאנשים קרובים, אתם צריכים לבדוק ברחבי הרשת את המוניטין של עו"ד מקרקעין הנבחר. אם יש לכם רשימה של עורכי דין, אתם יכולים כמובן לערוך חיפוש על כל אחד ואחת מהם. הדבר עשוי להישמע לכם כמו משימה מיותרת, אבל תאמינו לנו שאתם תודו לנו בסופו של דבר.
עורך דין אחד יכול להיות בעל התמחות מסוימת בתחום המקרקעין שתתאים למכר שלכם, אבל ייתכן שהוא אינו מתמחה לעומק בתחום שבו אתם זקוקים לו. לכן, חשוב שתבדקו לעומק את המוניטין שלו ותבררו שהוא אכן עוסק בתחום הספציפי שבעקבותיו אתם פונים אליו.

  • תתקשרו לקבלת שיחת ייעוץ

עברתם את שני השלבים הראשונים, כך שכעת, נותר לכם רק להתקשר לעורך הדין הנבחר לקבלת שיחת ייעוץ. במהלך השיחה, תוכלו לשמוע את קולו ולהתרשם מהמקצועיות שלו. עו"ד מקרקעין צריך לפנות זמן עבור שיחת ייעוץ, כך שהוא עשוי לחזור אליכם בשעה מאוחרת יותר כדי שיוכל להיות במקום שקט ומתאים לשיחה שכזו. אם נתקלתם בעורך דין שמייעץ לכם בזמן שהוא עורך קניות בסופר ונשמע לכם שהוא עסוק יותר בקניות ופחות בכם, כדאי לחשוב פעמיים אם מדובר בעורך דין שמתאים לכם. במידה ולא, תמיד אפשר לערוך שיחת ייעוץ עם עורך דין נוסף מהרשימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *