אפריל 24, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

איך לבחור רואה חשבון מקצועי שיעזור לך להגדיל את ההכנסות בעסק?

1 min read

צילום: freepik

להיות עצמאי במדינת ישראל זו לא חוויה קלה. אבל ככל הנראה, אם אתם קוראים את המאמר הזה, הפכתם עצמאיים בכל זאת. יכול להיות שאתם עצמאיים משום שאתם עובדים בתור פרילאנסרים, כלומר, עובדים יומיים או כאלו שעובדים באופן קבוע אבל עם קבלות, יכול להיות שאתם באמת בעלי עסק משלכם.

כך או אחרת, אנחנו בטוחים שלא אחת מצאתם את עצמכם מתמודדים עם לא מעט בירוקרטיה, כאב ראש וקשיים בדרך להפוך למי שיכולים להתפרנס מהעסק שלהם באופן מלא. אנחנו, רענן לוי ושות' נמצאים כאן כדי ללוות אתכם. רענן לוי ושות' רואי חשבון מנוסים, בעלי היכרות עם העולם המורכב של מי שלא עובדים בתור שכירים, יכולים לעזור לכם להתמודד עם הקשיים הבירוקרטיים, להבין מה עליכם לעשות מול מס הכנסה ומול הביטוח הלאומי.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על העבודה שלנו ועל מה שאתם יכולים להרוויח בסופו של דבר מהעבודה המשותפת, אתם בהחלט מוזמנים להמשיך לקרוא את המאמר.

האתגר הגדול, מס הכנסה

מס הכנס הוא כמובן הגוף שאחראי לאסוף מכל אזרחי המדינה סכום כסף חודשי או שנתי שיאפשר למדינה לתחזק את התשתיות שלה, להעביר את הכסף לכל שלל השירותים אותם אנחנו מקבלים על בסיס יום יומי, החל מבריאות, חינוך וכן הלאה.

מס הכנסה הוא אולי גוף שהסיבה בגינה הוא קיים היא הגיונית וברורה, אבל ללא כל ספק מדובר בהחלט על גוף מסורבל, מורכב, כזה שדורש מתן תשומת לב רבה והרבה מאוד עבודה סביב בירוקרטיה, מסמכים וכל מה שאולי לא ידעת.

הנקודה היא שאף אחד במס הכנסה לא ממש שואל אותך מה אתה יודע ומה הבנת. כך שלא פעם אנחנו מוצאים את הלקוחות שלנו לא רק עומדים אובדי עצות מול המערכת הבלתי אפשרית הזו אלא גם מקיימים טעויות כאלו ואחרות שמובילות את המדינה לגבות מכם כסף רב יותר ממה שצריך ואמור היה להיות.

אנחנו כאן כדי להבטיח שהמדינה לא רק תיקח מכם את הסכום אותו אתם צריכים לשלם אלא גם תחזיר לכם רטרואקטיבית בזמן אמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *