אפריל 26, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

הסדרי חוב למוכרזים כ"מוגבלי אמצעים" – הפתרון שלכם לאיחוד תיקים מול הוצאה לפועל

צילום: freepik

אם יש לכם תיק בהוצאה לפועל ואתם קורסים תחת הריביות והלחץ הנפשי? אם כן, כנראה שאתם צריכים לפנות לפעולת איחוד תיקים בהוצאה לפועל. איחוד תיקים הוא כלי משפטי שמטרתו לאגד מספר תיקי חובות, של חייב מסוים ובהתאם לבקשה שאושרה על ידי רשם ההוצאה לפועל. על ידי החייב, הגוף לו הוא חייב, או אפילו על ידי רשם ההוצאה לפועל.

ניתן לבצע את פעולת איחוד תיקים רק לאחר שהחייב הוכרז כאדם "מוגבל אמצעים". ניתן לבצע את הפעולה הזאת לכלל סוגי התיקים, מלבד במקרים של תיקי מזונות.

בנוסף הפעולה גוררת מספר איסורים והגבלות כגון, האיסור לצאת מהארץ, האיסור להקים חברה חדשה או לאייש משרות מסוימות בחברות שונות.

מטרת התהליך היא לאגד את כל החיובים, על מנת להקל על הלחץ הכלכלי של "מוגבלי אמצעים" ולספק פתרון שיאפשר להם לשלם את חובותיהם, בהאמה ליכולתם הכלכלית ובפריסה ברת השגה. בנוסף יש לציין, שחייבים בעלי יכולת החזרת חוב של לפחות שלושה אחוזים מערך כלל חובותיהם, רשאים לפתיחת הליך לאיחוד חובות.

איחוד תיקים מקצועי ואנושי עם בסרגליק חזן

אם אתם חייבים, בעלי מספר תיקים בהוצאה לפועל, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי, מסור ואמין, שיוכל ללוות אתכם בתהליך המתיש. ולהבטיח שתזכו ליהנות ממיטב הזכויות המגיעות לכם, על מנת שתוכלו להחזיק את הראש מעל המים, ולהגיע להסדרה הגונה שתספק את היכולות שלכם אל מול בקשת הזוכה והרשם להוצאה לפועל.

חברת עורכי הדין בסרגליק – חזן הינם משרד עורכי הדין הטוב בארץ, המתמחה  בטיפול וליווי חייבים, אל עבר הפתרון המושלם לאיחוד תיקים בהוצאה לפועל. הליווי של המשרד מתחיל משלבי התכנון, לשלב הגשת הבקשה בלשכת ההוצאה לפועל ועד תום התהליך ובהתאם לצורכי הלקוח. משרד עורכי הדין בסרגליק וחזן, מתמחים בייעוץ הכוונה וטיפול בתחומי החדלות פירעון וההוצאה לפועל בישראל, ומשרתים אלפי לקוחות מרוצים, מתוך שליחות לספק את השירות הטוב ביותר בארץ.

משרד עורכי הדין הטוב בארץ לטיפול באיחוד תיקים בהוצאה לפועל

בשל מורכבות התהליך באיחוד תיקים, מומלץ לכם לפנות לבעלי המקצוע הטובים ביותר בשוק, המתמחים כבר שנים רבות בטיפול בתיקים שונים של ריכוז חובות. מחקרים רבים מצביעים על כך, שאיכות הייצוג בו תבחרו אל מול הרשויות, כגון מס הכנסה, הוצאה לפועל והנושים. רק באמצעות ייצוג מקצועי, שמסתמך על ניסיון רב בטיפול במגוון תיקים שונים אל מול ההוצאה לפועל, תוכלו לוודא את מיצוי זכויותיכם על הצד הטוב ביותר, שייקח בחשבון את יכולותיכם הכלכליות והנפשיות במהלך תהליך איחוד תיקי החובות שלכם.

מתלבטים לגבי משרד? אנחנו רוצים להמליץ לכם על המשרד הטוב ביותר בארץ. אנחנו מזמינים אתכם לפנות למשרד עורכי דין אברהם, הרשמן וכץ לטיפול בתיקים שלכם בהוצאה לפועל. משרד עורכי הדין שבו תוכלו למצוא עורך דין הוצאה לפועל, הטוב ביותר עבורכם. עורך דין שיידע להיות קשוב וחיוני אל מול הצרכים והבקשות שלכם.  משרד עורכי דין אברהם, הרשמן וכץ מתמחים בהספקת מגוון רחב של שירותים במטרה לעזור לחייבים ומוגבלי אמצעים, למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורם על מנת להסדיר את חובותיהם, באופן המסור והיעיל ביותר. המשרד פועל בתחום השיקום הכלכלי, הוצאה לפועל וחדלות פירעון, כבר מעל חמש עשרה שנים. מתוך שליחות לספק ללקוחותיהם את השרות הטוב ביותר בתחומים הללו, בזמינות של עשרים וארבע שעות ביממה, על מנת לספק לקהל לקוחותינו את המעטפת הנחוצה להם, להרים את הראש מעל המים ולצעוד לכיוון עתיד כלכלי בטוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *