אפריל 20, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

התגרשתם ואתם בפשיטת רגל? יש למי לפנות

1 min read

צילום: FREEPIK

לא לחינם אומרים שהצרות באות בצרורות, לפעמים זה המצב. כאשר האדם נכנס לפשיטת רגל, חבריו ובני משפחתו מתחילים להתרחק ממנו. אדם החייב כספים רבים כל כך לגוף כלשהו שרוי בלחץ תמידי המשפיע על התנהגותו. פשיטות רגל גורמות לא פעם לגירושין, כך שהאדם צריך להתמודד עם שתי צרות שנוחתות עליו בבת אחת: גירושין ופשיטת רגל. למרבה המזל, ישנו אדם אחד שיכול לעזור לכם להיחלץ מהמצב והוא עורך דין פשיטת רגל בתל אביב.

מדוע כדאי לפנות לעורך דין כדי להתמודד עם פשיטת הרגל?

עבור רבים פשיטת רגל היא מצב ביש שלא ניתן לצאת ממנו, אך כשמכירים את החוק, אפשר בהחלט להיחלץ מהמצב. עורך דין לפשיטת רגל בתל אביב הוא האדם הנכון לפנות אליו במקרה זה, שכן הוא מכיר את כל החוקים ויודע כיצד להתנהל מול המערכת המשפטית כדי להשיג עבורכם את הטוב ביותר. מעבר לכך, עורך דין פועל לפי כמה שלבים משמעותיים כדי לעזור לכם לצאת מהמצב. ראשית, הוא אוסף את כל החומרים הרלוונטיים למקרה שלכם. כלומר, החובות שנוצרו, כיצד נוצרו, האירועים שקרו לפני פשיטת הרגל ועוד. המטרה העיקרית כאן היא להוכיח שעורך הדין שקע בחובות בתום לב. לצד הבקשות והתצהירים, עורך הדין אוסף גם פירוט של ההוצאות וההכנסות בתקופה האחרונה. מסמכים אלה ואחרים נועדו להוכיח כי פשיטת הרגל נעשתה בשגגה כתוצאה מהתנהלות כלכלית בלתי מנוסה או בלתי נכונה, וכי כעת פושט הרגל מוכן לתקן את דרכיו כדי לחזור לדרך הישר. לאחר שעורך הדין שולח את כל החומרים לבית המשפט, בבית המשפט דנים בבקשה ואז מחליטים אם יש מקום להכריז על פשיטת רגל או לא. מכל מקום, עורך דין מנוסה ומקצועי הוא האדם שילווה את פושט הרגל לאורך כל התהליך וינחה אותו בכל שלב.

איך נקבעים המזונות לילדים?

אחד הדברים שבהם דנים יותר מכל הוא קביעת מזונות לילדים. מזונות ילדים משתנים בהתאם לגילאי הילדים. כך למשל, אם מדובר בילדים מתחת לגיל 6, הסכומים שהאב צריך לשלם יכולים לנוע בין 1,200 ל-1,500 שקלים (סכומים אלה כוללים את הבסיס לילד בתוספת ביגוד עבור שני בתים). עם זאת, הכול תלוי במקום בו מתנהל הדיון. בבית המשפט לענייני משפחה הסכומים עשויים להיות גבוהים יותר, ואילו בבית הדין הרבני נמוכים יותר.

מעבר לכך, ישנם דמי מזונות אשר נקבעים לילדים מגיל 6 עד 18. דמי המזונות במקרה זה נקבעים בהתאם להכנסות שני ההורים. אם קיים מצב שבו נטל חינוך הילדים מחולק בין שני ההורים, קיים צורך לתאר כיצד הוא מתבטא בחיי היום יום – טיפולים רפואיים, הסעות, הגעה ליום הורים ועוד. כמו כן, ברגע שהילד מגיע לגיל 18, מורידים את דמי המזונות או מורידים אותם לשליש מהסכום שנקבע מקודם.

איך בוחרים את עורך הדין הנכון?

בין אם אתם צריכים לבחור עורך דין פשיטת רגל ובין אם עורך דין גירושין, חשוב לבחור את עורך הדין שלכם נכונה, על מנת שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר. בחירה של עורך דין אינה עניין של מה בכך, וחשוב לבחון כמה עניינים. דבר ראשון, יש צורך לבחון את הניסיון של עורך הדין. כדאי לבחון את המקרים שהוא ליווה וגם המלצות מלקוחות מרוצים לא יזיקו. דבר שני, יש לוודא שעורך הדין מתמחה היטב בתחום שבו אתם זקוקים לעזרה, יהיה זה תשלום מזונות או פשיטת רגל. ולבסוף, הגיעו לפגישה ראשונית. ראו איך אתם מסתדרים עם עורך הדין והאם יש כימיה טובה ביניכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *