אפריל 25, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

איך עורך דין יעזור לכם עם החובות?

1 min read

תמונה: pexels

לאור העובדה שמערכת האשראי במדינת ישראל מספקת אשראי בכמות גדולה, ממש לא מפתיע לגלות שיש כמות הולכת וגדלה של פניות של אזרחים ישראלים שלא יכולים לעמוד בהחזרים לגורמים השונים, נוצרים להם חובות והם רוצים לממש את הזכות לפנות להליך חדלות פירעון.

ההוצאה לפועל בישראל הוא הגוף אשר אחראי על גביית כספים בהתאם לדרישות חוקיות כאלו ואחרות, וכן הוא גם הגוף האמון על ניהול הליכי חדלות פירעון של אנשים פרטיים, בחובות שעד לסכום של 150 אלף שקלים. בעזרתו של עורך דין המתמחה בחדלות פירעון אפשר לפנות לרשם ההוצאה לפועל ולבקש לקבל צו לפתיחת הליכים, כדי לטפל לעומק במצבכם הכלכלי.

שלושה תפקידים חשובים של עורך דין חדלות פירעון

בין תפקידו של עורך דין חדלות פירעון ניתן לזהות את:

  1. שלב הבירור – בו אתם תתבקשו לתת מידע בנוגע לנסיבות שהביאו אתכם לפנות להליך חדלות פירעון.
  2. יצירת ההסדר – מה הם התנאים שיכולים לעזור לכם להתמודד עם החובות והאם יש מקום לדין ודברים עם הנושים על מנת להסדיר את החובות באמצעות הסדר ( פשיטת רגל ) אשר מפחית את החוב ומעניק לכם פריסת תשלומים שתבטיח את עמידתכם בתנאי ההסדר לאורך זמן בהתאם ליכולותיכם הכלכליות.
  3. נגישות – לעורך הדין יש יכולת להגיע להבנות והסכמות עם הגורמים בהליך לגבי ההחלטות שיתקבלו בצו השיקום הכלכלי ועל האופן שבו אתם תחזירו את החובות. כמו כן עורך הדין יכול לפנות לבית המשפט בבקשה לקצר את זמן ההחזר ולקבל צו הפטר, לאחר שיקום כלכלי.

אתם רק צריכים לקחת החלטה ולבחור באיש המתאים

בשלב זה ברור לכם שאתם חייבים להתנהל בצורה אחראית מול גוף כל כך רשמי וכל כך עוצמתי ולכן אסור לכם לעשות ולו צעד אחד מבלי שיש לכם עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון אתו תוכלו להתייעץ וממנו תוכלו לקבל את כל המידע העדכני ביותר על אופן העבודה וניהול ההליך. רק כך, תוכלו לעלות שוב על דרך המלך וכל זאת תוך שיפור חייכם הכלכליים בהווה ובעתיד.

 

המאמר בחסות אתר החדשות bignews

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *