אפריל 24, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

ניהול אתרים תפעוליים – על בסיס מלגזה

1 min read

צילום: pixababy

עוד בתחום ענף ה רכב – אזורים תפעוליים הם אזורים שבהם יש תנועה מתמדת של סחורות, כלי תחבורה, ואנשי צוות תפעולי. בעולם הלוגיסטיקה האזור התפעולי הוא האזור החשוב ביותר שיש בכל אתר יצור, והוא חייב תמיד להיות אזור נקי עד כמה שאפשר מהפרעות או סחורות עומדות. על כן, האנשים שמנהלים את האזור התפעולי בדרך כלל עושים שימוש גם בכמות גדולה של מחסנאים ועובדי ייצור אבל גם בכלי רכב קטנים כמו מלגזות שתפקידן לבצע שינוע והרמה של סחורות בקצב מהיר יחסית.

גם אם השטח קטן – המלגזה עושה את העבודה בהצלחה

היתרון בעבודה עם מלגזה בתוך שטח תפעולי הוא קודם כל היכולת שלכם לייצר סדר כל הזמן בחלל הפנים. מלגזה אחת יכולה להרים הרבה יותר קרטונים מאשר עובד בודד. אך מעבר לכך, היכולת של מלגזנים להרים סחורה לגובה מאפשרת לכם לייצר סדר כאשר לסחורות שלכם יש תוקף יחסית מוגבל. באזורים שבהם יש הגבלה של מקום, עדיף לכם לתת עדיפות למלגזה על פני עובדים, שקנה מלגזה מסוגלת לייצר תפוקת עבודה ברמה גבוהה יותר, ולהציע פתרונות הרבה יותר נוחים ונגישים לתפעול חלל הפנים. מה גם שאפשר לעשות שימוש במלגזה גם בתנאי מחסן רגיל אבל גם בתנאים מחסן מצונן, וזה הופך להיות יתרון גדול מאוד בתחום המזון.

צילום: pixababy

המפעל שלכם יהיה המפעל האפקטיבי ביותר

כשאתם בוחרים לשלב מלגזות לטובת שינוע או הרמה של סחורות, אתם בעצם הופכים את חלל הפנים של המפעל שלכם לאזור הרבה יותר אפקטיבי והרבה יותר יעיל מבחינת לוחות הזמנים. זאת אומרת, שיש לכם אפשרות להעביר סחורות בקצב גבוה יותר, לבנות ייצור שעובדים כמעט 24/7, ולהגדיל את המפעל שלכם בהתאם לביקוש של הלקוחות בלי צורך לבצע שינויים מבניים כאלה ואחרים. מה שאומר ששווה לכם לחשוב על האפשרות הזאתי ואפילו להכשיר עובדים מיוחדים שתפקידם הוא להכווין את המלגזות רק כדי לייצר סביבה בטוחה לכל אנשי הצוות שלכם. לטווח הארוך, שילוב מלגזות במחסן תהיה החלטה שתשרת את האינטרסים הכלכליים שלכם ותקל על עבודתם של הצוותים הלוגיסטיים שלכם.

המאמר בחסות אתר חדשות בני ברק עידכונים סביב השעון https://bneibrak.bignews.co.il/

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *