אפריל 24, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

רוצים להתחיל וליישם גידול הידרופוני? הנה מה שאתם צריכים לעשות קודם לכן

1 min read

יש לא מעט סיבות בגינן אנשים מעדיפים לקחת על עצמם את האתגר ולהתחיל לפתח גידולים מדהימים הפעם בטעם ביתי יותר וכאן, בדיוק כאן נכנס גידול הידרופוני לקדמת הבימה ומדבר על גידול מדהים ומוכר שרבים וטובים בוחרים בו ולא רק בזכות שאין כאן מזיקים בקרקע אלא בזכות מינימום תחזוקה ומקסימום תוצאה לטווח הארוך.

רוצים להתחיל או להצטרף לעדת האנשים שכבר מבצעים גידול הידרופוני לצד כל הציוד המתאים? אם הרגע רכשתם תאורה לגידול צמחים אבל בכל זאת אין לכם מושג כמה נורות לד לגידול צמחים תידרשנה מכם, אל תשכחו לדבר בין היתר גם על תחזוקה וגם על מכשיר סופח לחות.

למה כדאי לעבור לגידול הידרופוני? כל היתרונות

נורות לד לגידול – גידול הידרופוני עבר לנחלתם של לא מעט אנשים רבים וטובים שמחפשים להוציא לפועל גידולים מדהימים שאינם תלויי מצע או קרקע רווית חרקים. כן, מהיום גם אתם יכולים לקחת את החלום שלכם צעד אחד קדימה ולפצוח בגידול מדהים של עלים ירוקים מכל הסוגים והמינים ועד לשורשים עצמם.

קולרבי, פטרוזיליה, עגבניות, מלפפונים, נענע ועוד הרשימה קצרה מהכיל, מרגע שיש לכם גינת ירק פרטית הגידול ההידרופוני יספק לכם את המענה ואת התוצר שלא תרצו להפסיק לגדל – בהבטחה.

 

 

מה נדרש בכדי לקיים גידול הידרופוני?

גידול הידרופוני ידרוש מכם הוצאה גבוהה התחלתית אבל אחר כך זה בהחלט ישתלם לכם לטווח הארוך. ראשית יהיה עליכם לרכוש מיכל מתאים ובמידת הצורך ייתכן וזה יהיה יותר ממיכל אחד לכמות גדולה יותר צמחים וכן מענה לכל צרכי הגידול המבוקשים.

אחר כך יידרש מכם כפי שכבר צוין נורות מיוחדות ותפקידן יהיה לספק את כמות האור הנדרשת לצמח. כאמור, תאורה מתאימה היא חלק ממה שלמעשה יביא לכם את היבול ההידרופוני שבו השקעתם.

אחר כך יידרש מכם להשקיע גם במפוחים, אוורור מתאים שיסנכרן היטב עם התמיסה ההידרופונית והכי חשוב יפזר אותה בדיוק לשורשים שזה עתה בחרתם לשתול בגינת הירק הפרטית שלכם.

המאמר בחסות חדשות תל אביב BN

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *