אפריל 25, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

למה חשוב לבדוק את סביבת העבודה לפני שמכניסים מלגזה?

1 min read

צילום: PIXABAY

יש הרבה חדשות בתחום השינוע, השינויים שאתם רוצים לבצע בתוך סביבת העבודה הלוגיסטית שלכם יכולים להיות שינויים שישפיעו על העסק שלכם לאורך שנים ארוכות. אם עבדתם עד היום על בסיס מחסנאים ממוחשבים ומלקטים מנוסים, ברור לכם שצריך להאיץ את קצב העבודה ולהכניס עגלות שינוע וגם מלגזה לתוך המחסן. ועדיין, בשביל להגיע למצב שבו אתם מנצלים את כלל היכולות שלכם בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד להבטיח שאתם מסדרים את סביבת העבודה באופן שמתאים לשימוש במלגזה ויוצר את תנאי העבודה האופטימליים לאנשי הצוות בחברה שלכם. אבל זה לא כל החדשות, מה שמעניין זה ומה שחשוב לדעת על מה של סביבת העבודה לצרכים של מלגזה מקצועית? כל הפרטים בכתבה הבאה.

התאמת סביבת העבודה לפעילות מלגזה בשגרה

על פי רוב, בשביל להתאים מלגזה אל תוך חלל העבודה ולבצע פעולות הרמה ותהליכי שינוי המהירים צריך קודם כל להבטיח שיש לכם מספיק מקום. מלגזה היא כלי שצריך לבצע תמרונים מורכבים מאוד ולכן צריך לפנות את השטח גם סחורה וגם מאנשי מקצוע כאשר המלגזה נמצאת בפעילות. יתרה מכך, יש ליצור את הרגלי הבטיחות בעבודה שאנשי המקצוע שלכם עד היום לא הכירו, בשביל להבטיח שאתם מנצלים את כלל היתרונות של המלגזה ולא מסכנים אף אחד מאנשי הצוות שלכם. זה דורש היכרות עם תוכניות המחסן, בנייה של תוכניות עבודה חדשות, והתאמה של הרגלי העבודה של הצוות מה שיכול לקחת קצת זמן. אבל החדשות המעניינות זה שבסופו של יום ההתאמות האלו ישרתו את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

בטיחות לא יכולה להיות עניין שולי

לא משנה מה היא הסיבה שבגללה אתם מעוניינים להכניס לתוך המחסן שלכם מלגזה מקצועית. ככל שאתם מבינים עד כמה חשובה היא העבודה הבטיחותית עם צוות מלגזה, כך ברור לכם שמדובר על תהליך עבודה הרבה יותר עמוק ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. בעצם זה לא חדשות לומר ש אכן כדאי לקחת את הזמן ולהבין אילו פתרונות אתם מצפים לקבל מהמלגזה שלכם ואיך אפשר להגיע למצב שיא ההצלחה מבחינת יעילות העבודה והמענה לצרכים הלוגיסטיים שרק הולכים וגדלים.

משקלים כבדים ומשאות – רק עם ציוד הרמה או שינוע מתאים

אם כן, תחום השינוע מביא אתו הרבה חדשות בתחום, משקלים כבדים אתגר במלוא מובן המילה לכל מי שעוסק בתחום הלוגיסטיקה. הרמה או שינוע של סחורות ממקום למקום מניעה את המשק הישראלי ועדת הכלכלה ברחבי העולם. יחד עם זאת זו היא עדיין פעולה פיזית מאוד שעלולה להיות בעייתית כאשר אתם נדרשים למצוא אנשי מקצוע שיבצעו את המשימה באופן יומיומי. אומנם, אפשר למצוא מחסנאים מוכשרים ומקצועיים אשר יסכימו לעבוד בסביבת עבודה פיזית במיוחד. אם כן חשוב לומר ולא נגיד שזה ממש חדשות שלא ידעתם שיחד עם זאת בתור מנהלים חשוב לכם לצרף לצוות שלכם גם צוות מלגזה מיומן שהיה שחקן חיזוק וייתן לכם את התמיכה שאתם צריכים כאשר מדובר על נשיאת משקלים כבדים מאוד לאורך זמן. אז למה חשוב לכם לרכוש מלגזה לטובת משימות הרמה ושינוע של סחורה כבדה? כל הפרטים בכתבה הבאה.

מה חשיבותו של ציוד שינוע בעולם הלוגיסטי?

לא פעם היוא בחדשות מקרים שדוברו על ענייני מלגזות והיתרונות בהם, אפשר לומר שהחשיבות של ציוד שינוע מתאים, כמו מלגזה מקצועית בתהליך העברת הסחורה בעולם הלוגיסטי באה לידי ביטוי קודם כל ביכולת לשמור על לוחות זמנים קבועים. כאשר יש לכם צורך לעמוד בכמויות הזמנות גבוהות, מלגזה יכולה להעביר את הסחורה שלכם במהירות האפשרית אבל תוך שמירה על איכות הסחורה, לכל מקום שבו אתם רוצים למקם את הסחורה. מעבר לכך, מלגזה מבצעת את עבודתה שינוע או את תהליך הרמה, באופן יציב כך שיש מינימום פגיעה לסחורה היקרה שלכם. וזה לכשעצמו מייצר לכם את הביטחון כאשר אתם מטפלים בסחורות בשווי כספי רב מאוד. חדשות נוספות זה לומר שאומנם הרכישה של מלגזה היא הרכישה יקרה, אבל כשמדובר על תהליכים לוגיסטיים חוזרים, הרווח שלכם והוא רווח הרבה יותר משמעותי והרבה יותר חשוב.

ניצול הזמן והמשאבים נכון לצורך שלכם

כמו כל אלמנט מסחרי אחר, גם במחסן שלכם זמן שווה כסף. וכשיש לכם את הזמן ואת המשאבים כדי לרכוש מלגזה שתשפר את חוויית העבודה של הצוות שלכם, יש לכם הזדמנות לייצר סביבת עבודה הרבה יותר אפקטיבית והרבה יותר מתאימה לצרכים ולציפיות של הלקוחות שלכם. כל מה שנותר לכם לעשות כעת הוא להבין איזה סוג של מלגזה תוכל לייצר את תנאי העבודה הטובים ביותר במחסן שלכם. וזאת, על בסיס הידע והניסיון של חברות מקצועיות שמייבאות ומשווקות ציוד הרמה ושינוע שמתאים לסטנדרט הגבוה ביותר בעולם הלוגיסטיקה המודרני. אז אפשר לומר ששינוע והרמה עבור חברות גדולות זה לא חדשות וכל חברה חייבת זאת בתחום הנ"ל.

מתכננים משלוח סחורה יוצא דופן? עבדו עם הציוד המקצועי הכי טוב שיש

רגע אחד לפני תקופת החגים, אתם מבינים שיש צורך יוצאת דופן לנהל ולשנע כמויות סחורה גדולות מאוד בשביל לעמוד בביקוש של הלקוחות שלכם. אומנם מדובר על אירוע יוצא דופן. אך יחד עם זאת בגלל כמות הסחורה הגדולה יש לכם אינטרס מיוחד להשקיע יותר משאבים ולשמור על הסחורה שלכם כדי להימנע בסיטואציה לא נעימה שבה הסחורה נפגעת לאורך תהליך שינוע או ההרמה של הארגזים. אין הרבה חידושים וחדשות במצב זה, במצב כזה, כל המחלקות נכנסות לתוכנית עבודה ויש צורך לשלב בין יכולות של מחסנאים לבין עבודה עם צוות מלגזה מיומן שיאפשר לכם את מירב הגמישות ואת הניצול המושלם של לוחות הזמנים הקצרים וכדי לבצע את המשימות שלכם.

מה אתם צריכים לעשות כדי לבצע פעולת שינוע מורכבת?

בכדי שאתם תוכלו לבצע פעולת שינוע מורכבת של כמות סחורה גדולה, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להבין כמה אנשי צוות אתם צריכים ומה הן סוגי המשימות שכל איש צוות צריך לבצע. זה לא מפתיע או חדשות לדעת בטח ובוודאי כאשר מדובר על צוות מלגזנים מנוסה, אפשר לייצר רצף עבודה עם קצב גבוה יותר שנותן לכם מענה אופטימלי ומאפשר לכם לבחור איך לנהל את הסיטואציה בכל רגע נתון. מלגזה היא כלי עוצמתי במיוחד, ואם יודעים איך להתנהל עם מלגזה בתוך חללים סגורים כמו מחסן, אפשר לייצר פתרונות מושלמים שמשפיעים על חוויית העבודה ועל התוצרים של הלקוחות מקבלים.

תכנון לוגיסטי מוקדם הוא לא מילה גסה

כאמור החדשות הנוספות הם זה שתכנון מוקדם הוא מפתח, הוא כלי, והוא בעצם האלמנט החשוב ביותר שאתם יכולים להשתמש בו בשביל לייצר תהליכי עבודה פרודוקטיביים ששומרים על האינטרסים שלכם. עדיף לבצע תכנון מוקדם כשאתם מלווים בכל אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר בתחום העיסוק שלכם היום. וזאת בשביל לדעת שאתם מקבלים ייעוץ מקצועי מתאים. ומצליחים לבחור מלגזה שתוכל לסייע לכם בתוכנית העבודה שלכם. חדשות נוספות זה שלאורך הדרך אם עולות שאלות, אפשר למצוא מענה נכון ולהתאים את הפתרונות הלוגיסטיים לסיטואציה שבה אתם נמצאים כעת, מתוך ניסיון עבר של אנשי המקצוע שמלווים אתכם לאורך הדרך.

מלגזת צריח לסביבת המחסן המצונן

מחסן מצונן והוא מחסן שבדרך כלל נותן שירות לעולמות המזון והתרופות והוא מחסן עם מאפיינים לוגיסטיים קצת שונים. גם משום שהעבודה של אנשי המקצוע מתבצעת בתנאי קירור זה בטח לא חדשות בשבילכם, אבל גם מפני שצריך לייצר קצב עבודה גבוה מאוד בשל מגבלות המוצרים. ותחת מזג האוויר החם של מדינת ישראל, מחסן קירור הוא מחסן שבו יש צורך לפעול במהירות עצומה על בסיס פתרונות הרמה לגבהים עצומים ועל בסיס מערכות שינוע שמתפקדות סביב השעון. בדיוק מהסיבה הזו, מנהלים של מחסנים מצוננים בוחרים להכניס מלגזה צריח או מלגזת משטחים אשר תוכל לייצר את חוויית העבודה הטובה ביותר ולהבטיח שיש פתרון לכל סוג של מוצר שאיתו אתם עובדים במחסן שלכם.

ככל שיש לכם יותר קומות במחסן, כך צריך מלגזה גבוהה יותר

ברמה העקרונית וזה לא חדשות, אם אתם רוצים לייצר קצב עבודה גבוה כדאי לבנות את המחסן שלכם לגובה ולהתבסס על מלגזת צריח כדי לנהל את הסחורה. ככל שיש יותר קומות במחסן מצונן כך ניתן לאחסן יותר סחורה בתנאי קירור משתנים. ולכן יש לכם מוביליות ברמה מאוד גבוהה המאפשרת שליטה עצומה על כלל תחומי הפעילות במחסן שלכם. לצד זאת, צריך להבין שאי אפשר לנהל את סביבת העבודה שלכם עם מלגזת צריח כאשר אין לכם צוות מנוסה ומיומן אשר יכול לקחת את האחריות על הנהיגה במלגזה. אז לא חדשות לומר שלפי דלעיל ראוי לקחת את הזמן ולחפש את הצוות המקצועי שאיתו אתם יכולים לבנות את תהליכי העבודה במחסן ולהבטיח סטנדרט גבוה של פתרונות שישמשו את כלל אנשי הצוות שלכם לאורך הדרך.

גובה הוא גם גורם בטיחותי שצריך לתת עליו את הדעת

חדשות בורות זה שעכשיו שאתם מבינים עד כמה חשובה היא העבודה עם מלגזה איכותית. אבל בגלל העבודה בגובה כל כך עצום, גם דרישות הבטיחות הן דרישות שצריך לתת עליהן את הדעת. בוודאי בכל מה שנוגע לצוות שנמצא מסביב למלגזה, הבטיחות היא גורם משמעותי ואתם חייבים לחשוב על פתרונות עבודה בגובה שמשרתים את כל אנשי המקצוע בתוך המחסן שלכם ושומרים על סביבת עבודה אפקטיבית ואיכותית לאורך השנים.

מלגזה לצוות מחסנאי פריקה

ומה אפשר לומר חדשות לגבי הצוות ניהולי? צוות המחסנאים אשר אחראים על פריקה של סחורות הוא הצוות צריך לפעול בצורה הכי חזקה שיש ולא משנה באילו נסיבות אתם מנהלים את הצוות הזה. במקרים רבים, עם צוות המלגזה שלכם לא מתנהל בקצב הנכון, עלולה להיות השפעה על כל אחד ואחת מאנשי הצוות של החברה, בוודאי כאשר מדובר על בקיצור עצוב. ולכן זה חדשות לומר שאתם רוצים להכניס שחקני חיזוק שישפרו את יכולות השינוע והפריקה של סחורות לקראת עונת היצור העמוסה ביותר במפעל שלכם. הרמה של סחורות כבדות, והתאמה של המערכת לצרכים החדשים שלכם, מתבססת קודם כל על רכישה של מלגזה אחת איכותית שתשנה לגמרי את חוויית העבודה של אנשי הצוות ושל המפעל כולו.

צוות פריקה שכולל מלגזה – הוא צוות יעיל יותר

אם כן די חדשות לומר שכאשר יש מלגזה בתוך צוות פריקת של סחורות, חומרי הגלם אשר מגיעים למחסן לא מתעכבים ברמפה וישר נכנסים אל תוך תהליך היצור. המשמעות יכולה להיות קריטית כאשר מדובר על סחורה עדינה במיוחד כמו למשל בעולם המזון או בעולם תעשיית ההייטק. ולכן צריך להבין איזה סוג של מלגזה יכול לייצר את הקצב המהיר ביותר של עבודה כדי לשרת את כל האינטרסים של פס הייצור כולו. יכול מאוד להיות צריך רק לבצע את עבודת הבריכה בעזרת מלגזה. ובפועל החדשות זה שאת השינוע של הסחורה אל תוך המחסן מבצעים בעזרת עגלות שינוע מיוחדות. לחילופין, יש מחסנים שבהם עדיף לנצל את היכולות של מלגזה בשביל להאיץ את קצב העבודה ולצמצם בצורה משמעותית את החשיפה של המלקטים לרמפת קבלת הסחורה.

מלגזת משטחים ייעודית, היא הכלי הדרוש לכם

עוד חדשות זה שהמלגזה הנכונה שבה אתם יכולים לעשות שימוש כדי לייעל את תהליכי העבודה היא מלגזת משטחים ייעודית. יחד עם זאת, חשוב לבדוק שאתם בוחרים נכון את המלגזה. ולכן כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מיומנים בעלי ניסיון בתהליכי הרמה ובתהליכי שינוע סחורה.כמו כן זה חדשות לומר שמתוך הקטלוגים הקיימים כיום אפשר לבחור את המוצר הנכון ביותר לצרכים שלכם. ולבנות מערכת לוגיסטית מדוייקת שנותנת פתרונות לכל צורך ובכל רגע נתון.

 

המאמר בחסות חדשות BN

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *