אפריל 26, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

מכון פוליגרף לבדיקת פוליגרף בחשד להטרדה מינית או ביצוע מעשים מגונים

1 min read

צילום: באדיבות אתר הבית אביר פוליגרף polygraphabir

איך אפשר לדעת אם אישה או גבר שהתלוננו על הטרדה מינית דובר/ת אמת או שקר? איך ניתן לדעת אם גבר שמואשם בהטרדה מינית או בביצוע מעשים מגונים אכן ביצע את העבירה? מה עושים אם יש ספק או שהתמונה מורכבת? פוליגרף הוא אחד הכלים המהימנים ביותר לזיהוי שקר או אמת.

הבדיקה יעילה כאשר היא מבוצעת על ידי בודק פוליגרף עתיר ניסיון. על מנת לדעת מה באמת קרה וכדי שניתן יהיה לנקוט בצעדים המתאימים, טוב לדעת שישנו מכון פוליגרף מקצועי לבדיקת פוליגרף בחשד להטרדה מינית.
מכון כזה צריך להיות מצויד במכשור טכנולוגי מתקדם אך גם בבודקי פוליגרף מקצועיים ומנוסים.

בדיקת פוליגרף לעובד בחשד לעבירות מין ,בדיקה מורכבת ורגישה ולכן חשוב מי הבודק/ת , מנהלת מכון הפוליגרף באביר עברה הכשרה מתאימה בשם PCSOT , לביצוע בדיקות מהסוג הזה

הזכות שלא להיות מוטרדים

זכות האדם על גופו נחשבת לאחת מזכויות האדם הבסיסיות ביותר. אבל מסתבר שלא כולם כבר הפנימו זאת שכאשר אישה או גבר אומרים "לא", זה לא! וכשהם הודפים אמירות בעלות נופך מיני או רוצים שיפסיקו לרמוז רמיזות מיניות, די זה די.

עם כל הקושי והצער, אין ברירה אלא לקבוע שעדיין לא מעט נשים וגברים נופלים קורבן להטרדות מיניות. זה אולי קורה פחות בגלל המודעות, זה אכן זוכה לביקורת ציבורית רחבה, אבל עדיין, התופעה של הטרדות מיניות קורות במקומות עבודה, במסגרת צבאית מוסדות חינוך ועוד.

מכון פוליגרף לבדיקת פוליגרף בחשד להטרדה מינית/ביצוע מעשים מגונים מסייע ביצירת אווירה ציבורית נקייה מהטרדות מיניות. יצירת סביבת עבודה או סביבה ארגונית בטוחה לגברים ולנשים כאחד.

נלחמים בתלונות השווא

אין ספק כי יש להתייחס לתלונות בגין הטרדה מינית במלוא הרצינות וכובד המשקל. אחרי שאמרנו זאת, ראוי לציין באותה נשימה כי אנו עדים לא אחת גם לתופעה בזויה בדמות תלונות שווא. מדובר בתופעות בעלות אפקט הרסני במיוחד על גברים או נשים ישרים והגונים, שנאלצים מצידם להתמודד עם האשמות קשות כלפיהם, לרוב מתוך מניעי נקמה או זדון.

תופעה זו מדירה שינה מעיניהם של אנשים אשר על לא עוול בכפם מואשמים בעבירה על רקע מיני. מדובר אפוא על סיטואציה מורכבת המותירה אותם כעומדים מול שוקת שבורה, במסגרתה הם נאלצים להגן על שמם הטוב ולהוכיח כי אף על ההאשמות כלפיהם, לא היו דברים מעולם.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. כמכון פוליגרף לבדיקת פוליגרף הטרדה מינית, המשמש כמקור מהימן בעל ניסיון רב שנים, המסוגל להבחין בצורה מקצועית באילו מצבים מדובר בתלונות שווא מצד נשים או גברים כאחד. יחד נסייע לכם להילחם מול תופעות של סחיטה או נקמנות עד להוכחת חפותכם המלאה.

מאידך, מכון הפוליגרף יוכל לסייע לקורבן להוכיח כי אכן נפגע ולחזק את תלונתו מול הרשויות הרלוונטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *