אפריל 25, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

חברת אקסיומה רכשה מערכת להכנת מסמכים משפטיים

1 min read

צילום: freepik

קליגל היא התוכנה המובילה בישראל להפקה של מסמכים משפטיים. הטכנולוגיה משולבת AI מאפשרת למשרדי עורכי דין  לבצע בקלות ובאופן אוטומטי פעולות שגורות בעבודה המשפטית היומיומית, עבור עורכי דין העוסקים בליטיגציה, נזיקין, מקרקעין, עסקאות, ועוד. לקליגל מעל 10,000 משתמשים הפרוסים על מעל ל 1,500 ארגונים כמו משרד המשפטים, הכנסת, משרדים גדולים לצד משרדי בוטיק, מחלקות משפטיות בחברות ציבוריות, רשויות ציבוריות ועוד.

עד היום, הפתרונות שהציעה אקסיומה ללקוחותיה בתחום ה- ECM התמקדו בניהול התוכן ללא כניסה לתהליכי יצירת התוכן עצמו. עם רכישת קליגל, נכנסת אקסיומה לתחום יצירת התוכן, תחום חשוב ביותר בעידן בו ארגונים מחפשים דרכים חכמות להתייעל.

גיא לוי, מנכ"ל אקסיומה: "רכישת קליגל מחזקת בצורה דרמטית את נוכחות אקסיומה בשוק המשפטי בישראל ומייצרת פוטנציאל סינרגיה בין פתרונות קליגל למוצרי iManage. הפתרון המשולב יעניק ללקוחותינו ערך גדול העולה על סך חלקיו, יספק למשרדים דרכים חכמות להתייעלות ארגונית ויקדם את הארגון לעבודה דיגיטלית מלאה אשר תחסוך לארגון זמן רב ומשאבים". 

 

צילום: freepik

דור גולדניר, מנכ"ל קליגל: "אנו שמחים לחבור לגוף גדול עם יכולות פיתוח, יישום והטמעה של פתרונות טכנולוגיים וניסיון עשיר בתחום בו אנו פועלים. החיבור עם iManage וחברת אקסיומה טבעי ומתבקש. הממשק עם מערכת הניהול של אקסיומה יועיל למשתמשים ויהפוך את הפתרון המשולב למוביל והגדול ביותר בפעילות ECM במגזר המשפטי".

את טופ מערכות ייצגו בעסקה עורכי הדין יגאל קולוף ואלכס סחרוב ממשרד וקסלר ברגמן ושות'.

טופ מערכות | Top Group נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ובעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנה בפיתוח, והטמעת תוכנה מתקדמת לארגונים בישראל ובאירופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *