מרץ 28, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

פירמת עורכי הדין הגדולה בדרום חוגגת מעבר למשרדים המפוארים בבאר שבע

1 min read

- עורך דין אלישע כהן, ניר זמיר, רוביק דנילוביץ, הרב יורם כהן, עורך הדין אודי ערב- קרדיט צילום דיאגו מיטלברג

בטקס רשמי וחגיגי שנערך השבוע במגדל המשרדים החדש והיוקרתי M tower, חנכו עורכי הדין אלישע כהן ואהוד ערב את המשרדים החדשים של פירמת עורכי הדין המשותפת שהינה הוותיקה והגדולה בעיר. 

באירוע בו נכחו מיטב מכובדי העיר, חברים ולקוחות החברה לאורך השנים, השתתפו כולם בטקס קביעת המזוזה הרשמית של המשרדים החדשים. כאשר בטרם טקס קביעת המזוזה עלו בזה אחר זה עו"ד אלישע כהן, ראש עיריית באר שבע  מר רוביק דנילוביץ', רבה של שכונת רמות הרב יורם כהן לשאת דברים ולברך.

עו"ד אלישע כהן הנרגש אמר לקהל המכובדים: "אני גאה ומתרגש לעמוד כאן, ערב השקת משרדינו החדש וקביעת המזוזה באופן רשמי. לא לחינם משרדינו החדש ממוקם בבניין המפואר הצופה על כל העיר, ממנו אפשר לראות את תנופת הפיתוח שהעיר עוברת הודות לראש העיר והחזון ארוך השנים לקידומה. משרדנו שותף לעשייה הרבה וצמח יחד עם העיר באר-שבע, המשרד עושה ככל ויכולתו לקדם את העיר באר-שבע,  אם בתחום הבנייה בו ליוונו פרויקטים רבים בעיר, לרבות פרויקט פינוי בינוי הראשון בעיר ואנו יודעים לומר שהתעניינות בעיר רק גוברת. ליוונו הליכים בעלי גוון ציבורי וחברתי החשובים לאזור הדרום כמו הגשת העתירה כנגד משרד הביטחון על מנת לחייבו להעתיק את קרית המודיעין ללקית וזאת בשם עמותת ישראל למען הנגב בראשות ד"ר אסתר לוצאטו ועוד. אני מודה לכל השותפים וצוות המשרד שלקחו חלק בתהליכים אלו ובטוח שידינו עוד נטויה."

– עורך דין אלישע כהן, ניר זמיר, רוביק דנילוביץ, הרב יורם כהן, עורך הדין אודי ערב- קרדיט צילום דיאגו מיטלברג

אל דבריו הצטרף ראש עיריית באר שבע, מר רוביק דנילוביץ' שאמר: "המשרדים המקסימים שאלישע ואודי חונכים כאן היום צופים על כל באר שבע והנגב של כולנו. אני אומר של כולנו כי כולנו שותפים למסע. התפתחות העיר היא תוצאה של עבודה משותפת, מתוך שיח, אמונה, חזון של הרבה מאוד אנשים. טביעת האצבע של פירמת עורכי הדין כהן ערב בעיר טבועה בהרבה מאוד פרויקטים ברחבי העיר. צוות המשרד ובראשם אלישע ואודי ליוו את הפרויקטים השונים מתוך אמונה משותפת שכאן טמון העתיד של מדינת ישראל. האמונה בנגב זו הציוניות החדשה. אנחנו פה בנגב מייצרים למדינה את החלום הישראלי החדש זה אמור להיות אזור הביקוש החדש של מדינת ישראל. המדינה לא יכולה לעצום את העיניים ולהמשיך ולצופף את גוש דן, ובמקום ליצור את מרחב ההזדמנויות החדש. לפתור את משבר הדיור דרך עתודות הקרקע שיש בנגב והמרחבים הנפלאים."

רב שכונת רמות בעיר, הרב יורם כהן הוסיף: "כוחו של עורך דין טוב נמצא בפיו, כמי שנדרש לעמוד מול מערכת המשפט ולשכנע בטיעוניו, בדיוק כפי שהתברר לנו בפרשת השבוע שכוחו של משה נבע מפיו. אלישע ואודי הם שני עורכי דין מצוינים ואנושיים שכל מי שמגיע אל סף דלתם מתקבל בסבר פנים יפות. אאחל להם ולכל מי שעתיד להגיע לפתחם לצאת עם חיוך גדול וברכה."

פירמת עוה"ד הוקמה בשנת 1977 על ידי עו"ד אלישע כהן, ופועלת מאז ועד היום כאשר בשנים האחרונות אף דורגה ברשימת Dun's 100 היוקרתית. לאורך השנים ניהלו השניים את התיקים הגדולים והחשובים בנגב ובין היתר הובילו מאבקים ציבוריים בזירה המשפטית מול בג"צ ביניהם המאבק להעברת בסיסי צה"ל לנגב. במסגרת שירותי המשרד ניתנים שירותים משפטיים וליטיגציה לרשויות ולקוחות פרטיים בתחומים שונים כגון: התחום האזרחי – מסחרי, מקרקעין, עבודה, דיני נזיקין, כמו גם מתן ייעוץ מסחרי שוטף לחברות ותאגידים. צוות משרד עורכי הדין כולל כיום 15 עורכי-דין, וכ- 20 עובדים מנהליים נוספים .

המשרדים החדשים שנחנכו משתרעים על פני חצי קומה בבניין היוקרתי. בניין M tower ממוקם במרכז העסקים השוקק בלב העיר באר שבע, הסמוך לקריית הממשלה והיכלי המשפט. עוד נכחו באירוע: יושב ראש מועצת בני שמעון, ניר זמיר, ד"ר אסתר לוצאטו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *