אפריל 28, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

טוען רבני מקצועי – לניצחון מוחץ בהליך הגירושין!

1 min read

קרדיט תמונה: FREEPIK

טוען רבני מוסמך הוא המקצוען שיידע לגרום לכם לנצח באופן מוחץ בתיק הגירושין שלכם. ישנם זוגות רבים אשר חווים משבר בנישואין ומרגישים שמשהו בזוגיות שלהם חורק. אם אתם מעוניינים להתגרש, הטור הנוכחי יהיה מועיל במיוחד בשבילכם.

הליך הגירושין מאופיין בדרך כלל כאמוציונלי ומלא ברגשות עזים.

יתכן שאתם אף נוטים לשרוד בזוגיות חורקת מאשר להתגרש. מדובר במחשבה הגיונית וטבעית.

יחד עם זאת אתם מבינים שלא נכון יהיה להמשיך ולנסות "לשרוד". אתם מעוניינים בפתיחת פרק חדש בחייכם, ואז מוצאים את עצמכם פותחים בהליך הגירושין.

כבכל תחום, יש את המקצוענים שיודעים לתת מענה בדיוק בנקודה בה אתם זקוקים במיוחד. בנושא הגירושין, טוען רבני הוא איש המקצוע שיידע לטפל בנושא בצורה מקצועית נחושה ויעילה. הוא יידע להביא למצב בו אתם מנצחים באופן מוחץ בתיק הגירושין שלכם.

 טוען רבני – מיהו?

הטוען הרבני הוא אדם עם ידע וניסיון רב בתחום דיני המשפחה והגירושין. הוא צבר ידע חוקי והלכתי רב שהכשיר אותו לעסוק בתחום. את ההכשרה הוא מקבל מטעם הנהלת בתי הדין הרבניים לאחר שעבר מבחנים סבוכים מטעמם העוסקים בעיקר בתחום של דיני המשפחה.

במסגרת עבודתו של הטוען הרבני, הוא מופיע בפני בתי הדין הרבניים ועבודתו דומה מאוד לעבודתו של עורך הדין.

בהליכי הגירושין בדרך כלל תגיעו בשלב מסוים לבית הדין, ושם יתרונו של הטוען הרבני הוא רב ומוכח.

הוא מכיר היטב את השפה ההלכתית שלפיה הדיינים פוסקים. שולט בכל רזי המקצוע ואומנות הייצוג.

קרדיט תמונה: FREEPIK

אם אינכם בעלי ניסיון בתחום הייצוג, תוכלו לנמק לדיינים בניסוחים משפטיים מפולפלים. אולם קשה יהיה לנצח מבלי לדבר לדיינים בשפה שהם מכירים. את השפה הזו הטוען רבני מכיר היטב, הוא שולט ברזי המקצוע, ויידע להפוך כל סיפור לסיפור ניצחון גורף.

 איך להיות טוען רבני?

על מנת להיות טוען רבני, יש לעבור סדרת מבחנים. לכן אנשים הרוצים להיות טוענים רבניים, הם לומדים קורס טוען רבני . המכון המוביל בין היתר בקורס זה הוא המכון הארצי ללימוד מקצועות תורניים שכן שם ישנה הכשרה מעשית מאוד מקיפה לצד הכנה יעילה ביותר לקראת המבחנים.

 איך מאבחנים אם הוא מקצוען?

יש יתרון מאוד משמעותי לטוען רבני שעובד יחד עם עו"ד לענייני משפחה. היתרון נעוץ בעובדה שפעמים רבות התיק שלכם יהיה גם בביה"ד וגם בביהמ"ש. במצב זה אתם עלולים לגלות שהטוען הרבני לא לגמרי מכיר את כל התמונה, וגם העורך דין לא שולט באופן מלא כל התיק שלכם. לכן חשוב שיהיו מסונכרנים ויעבדו יחד בשיתוף פעולה הדוק.

חשוב גם שתתרשמו באופן בלתי אמצעי מהטוען הרבני. להתרשם כמה הוא הוגן, אכפתי ויסודי. אפשר לבדוק את הכישורים הללו בפגישת הייעוץ בה תוכלו להתרשם ממנו באופן בלתי אמצעי.

לטוען רבני יש אחריות רבה מאוד על כתפיו. לכן זה קריטי שתשכרו רק את מי שאתם לגמרי סומכים עליו מבחינת יושרו והגינותו.

 תחומי העיסוק

יש טוענים רבניים העוסקים בדיני ממונות בייצוג בבתי הדין הרבניים. לעומת זאת ישנם טוענים רבניים העוסקים בייצוג בדיני ממונות מול הליכי הבוררות השונים. יש כאלו שמשלבים בין העיסוקים. לכן כשאתם פונים לטוען רבני, חשוב לבדוק מהם תחומי ההתמחות שלו, ועד כמה הוא בקיא בנושאים שבהם אתם מגיעים לבית הדין.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *