אפריל 28, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

הסכם קיבוצי חדש לעובדי "אוברסיז קומרס"

1 min read

מעמד חתימת הסכם קיבוצי - אוברסיז קומרס

בתום משא ומתן שנערך בין ההסתדרות, הנהלת "אוברסיז קומרס" וועד העובדים, נחתם השבוע הסכם קיבוצי חדש ל-250 עובדי החברה. במו"מ שמו הצדדים דגש על צמצום פערי השכר הקיימים בין העובדים הוותיקים לצעירים יותר, כך שכלל עובדי החברה יזכו לשדרוג בשכרם של כ-15% לפחות לכל עובד. חברת אוברסיז קומרס עוסקת במתן שירותים לוגיסטיים כוללים, באמצעות מסופי מכולות, מסופי מטענים ומרכזים לוגיסטיים בפריסה ארצית באשדוד, נתב"ג וחיפה.

ההסתדרות, הנהלת "אוברסיז קומרס" וועד העובדים חתמו הבוקר על הסכם קיבוצי חדש ומשודרג *** במסגרת ההסכם ייהנו מאות עובדי החברה מהעלאת שכר של 15% ומעלה, בנוסף לתוספת מפעלית ושיפור התנאים הקיימים.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "הסכם שמעיד על יחסי עבודה מצוינים ובריאים בין ההנהלה לעובדים" סמנכ"ל משאבי אנוש ב"אוברסיז קומרס", יהודה אביטן: "שמחים לחדש חוזה עם הגורם המשמעותי ביותר להצלחת החברה – העובדים"

עוד בהסכם – תוספת מפעלית כללית לעובדים, תוספת ניהול לסגני המנהלים ותוספת שכר שעתית למפעילי מנופי RTG. כמו כן, סוכם על העלאת אחוזי השתתפות החברה בהוצאות רכב לעובדים ותיקים ב-5% נוספים, והענקת שי מיוחד לכל עובד שיציין עשור בחברה. בנוסף, בהתאם לעמידה ביעדים ובכפוף להחלטת הנהלת החברה, יינתן מענק שנתי לעובדים. תוקף ההסכם עד סוף שנת 2025.

יו"ר ההסתדרות ארנון-בר דוד: "ההסכם הוא תוצאה של שיתוף הפעולה מצוין בין מרחבי אשדוד וחיפה ואני מברך על כך. ההסכם מעיד על יחסי עבודה מצוינים ובריאים בין ההנהלה לעובדים, ואני סמוך ובטוח שיחד יצעידו את החברה להישגים שיטיבו עם כל הצדדים. זו הזדמנות להזכיר למעסיקים שכשהתנאים טובים, העבודה מצוינת".

סמנכ"ל משאבי אנוש באוברסיז קומרס, יהודה אביטן: "כחברה ותיקה המובילה במתן שירותים לוגיסטיים 'מהנמל ועד למדף', אנו שמחים לחדש חוזה עם הגורם המשמעותי ביותר במתן השירות – העובדים המצוינים שלנו. ביחד עם ועד העובדים החדש ויו"ר במרחבי אשדוד וחיפה בהסתדרות, הוחלט על שינוי אמיץ במטרה להשקיע בשימור דור עובדים חדש. נאחל המשך הצלחה ושגשוג למען העובדים ולמען הלקוחות".

מעמד חתימת הסכם קיבוצי – אוברסיז קומרס

יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות, חיים שייב: "כהסתדרות, ידענו כיצד לגשר פערים לכדי הסכם חשוב ומשמעותי הן לעובדים והן לחברה. לשמחתנו פגשנו הנהלה קשובה לצרכי העובדים, ועובדים שרואים את טובת החברה. בזכות מנהיגות ואחריות משותפת ההסכם יצעיד את החברה קדימה".

יו"ר ועד העובדים אוברסיז קומרס, דפנה דנוך: "ניהלנו תהליך עיקש מתוך ראיה אחראית לדור העתיד של החברה וכחלק מעתידה של החברה. אני מבקשת להודות לכל שותפיי בועד הארצי, וכמובן לעובדי אוברסיז הנהדרים על תמיכתם בנו".

את תהליך המו"מ וגיבוש ההסכם ליוו מצד ההסתדרות יו"ר מרחב אשדוד, חיים שייב וסגנו מאיר בן גוזי, יו"ר מרחב חיפה, משה מזרחי, היועמ"ש במרחב אשדוד, עו"ד פרשה פורת, ומצד אוברסיז קומרס ליווה את המו"מ סמנכ"ל משאבי אנוש, יהודה אביטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *