אפריל 28, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

הסכם חדש לעובדי חברת "גולן טלקום": ייהנו מתנאי קבוצת סלקום

1 min read

הסכם בגולן טלקום. צילום: דוברות ההסתדרות

מעתה, 250 העובדים ייהנו מתנאי ההסכמים הקיבוציים של קבוצת סלקום, חברת האם של גולן טלקום  *** יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק יקי חלוצי: "השווינו את התנאים של העובדים כפי שהבטחנו כשהם עברו מהלאומית והצטרפו להסתדרות, ומעכשיו הם זכאים לכל הזכויות של עמיתיהם בקבוצה"

ההסתדרות ו-ועד עובדי קבוצת סלקום וגולן טלקום חתמו ביום ג' האחרון על הסכם קיבוצי לעובדי החברה. 250 העובדים בגולן טלקום יצטרפו בכך לכ-2,800 העובדים בסלקום ובדינמיקה סלולר וייהנו אף הם מ"הסכם סלקום", ההסכם הקיבוצי שקיים בחברת האם. כמו כן, כל הסכם שייחתם בקבוצת סלקום יחול גם על עובדי גולן.

עובדי גולן טלקום בחרו לפני כשנה לעבור מהלאומית להסתדרות. כעת, עובדי הקבוצה כולם (סלקום, דינמיקה וגולן) הם תחת ועד עובדי קבוצת סלקום ומהווים יחידת מיקוח אחת שההסתדרות היא ארגון העובדים היציג שלה.

בנוסף להטבות הסוציאליות ולביטחון התעסוקתי לעובדי הקבוצה, הוסכם על מענק חתימה לעובדי גולן שינוע בין מאות לאלפי שקלים לעובד לפי הוותק.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק יקי חלוצי ברך על המהלך ואמר: "אני שמח שהגענו למעמד הזה, וכמו שהבטחנו לעובדי גולן כשהם עשו את המהלך והצטרפו להסתדרות – מעכשיו אתם זכאים לכל התנאים והזכויות של עמיתיכם בקבוצת סלקום. נמשיך ונפעל כדי לחזק את העובדים בקבוצה כולה".

הסכם בגולן טלקום. צילום: דוברות ההסתדרות

יו״ר ועד עובדי קבוצת סלקום מיה יניב: "החיבור של כל עובדי קבוצת סלקום תחת מטריה אחת הוא חיבור אסטרטגי לטובת כולנו. יצרנו עבור עובדי גולן טלקום שינוי משמעותי בתנאי ההעסקה. המהלך הזה הוא Win Win – גם שיפור במעמד העובדים וגם חיזוק מעמדו של הארגון. ארגון עובדי קבוצת סלקום בראשותי ימשיך להוביל מהלכים שיובילו לצמיחה ולשגשוג – שהן העובדים והן ההנהלה ייהנו מהם".

את נציגות העובדים במו"מ ליווה עו"ד כפיר זאב ממשרד כפיר זאב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *