אפריל 25, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

מטבחים בהרכבה עצמית

1 min read

מטבח בהרכבה עצמית או מה שנקרא יחידת מטבח עצמאית הוא מטבח שניתן בצורה פשוטה להרכיב אותו בעצמכם, בצירוף של חוברת הרכבה ספציפית לדגם המטבח שרכשתם.

מטבח בהרכבה עצמית לא מתאים לכולם. חשוב לשים לב שמטבחים בהרכבה עצמית אומנם לא דורש הגעה של מתקין מטבחים מקצועי אליכם לבית אבל כן נדרש שיהיה לכם חוש טכני ואת הזמן הדרוש לכך. רצוי גם, במידת האפשר והצורך, שיתלווה אליכם בן אדם נוסף למלאכת ההרכבה.

דלתות פנים למטבחים בהרכבה עצמית

עוד כל מטבחים ודלתות פנים, חשוב גם לתת את הדעת ביחס לדלת שמתלווה למטבח. בין אם מדובר על דלת יציאה מהמטבח לחצר או למרפסת שירות, או לדלת שמפרידה בין המטבח לבין הסלון או פינת האכילה המשותפת הסמוכה לו. דלתות פנים עבור מטבחים מגיעות במגוון של דגמים וסגנונות, ותוכלו לבחור דלת פנים שמתאימה לסגנון העיצוב של יחידת ההרכבה העצמית. ייתכן כי לא תוכלו להתקין בעצמכם את הדלת, כפי שהרכבתם בעצמם את המטבח, אם כי רצוי לבדוק את קשת הדגמים שתתאים לכם.

היכן רוכשים יחידת מטבח עצמאית

מטבח ואזור הדלתות פנים כיחידה עצמאית להרכבה בבית תוכלו לרכוש או בצורה מקוונת או אצל ספקים ובחנויות DIY. בדקו את הקיים בשוק ואל תקנו את המטבח הראשון שתפגשו. רצוי לערוך השוואה מסודרת בין הדגמים השונים שתמצאו לנכון שרלוונטיים עבורכם ורק אחרי הבדיקה לרכוש את המטבח העצמאי שמתאים לכם.

סרטוני הדרכה

כיום בעידן הדיגיטלי תוכלו למצוא שפע של סרטוני טיפים, הסבר והדרכה לקראת הרכבת המטבח. סרטונים מסוג זה יכולים להשלים את חוברת ההרכבה של היצרן שתגיע עם המטבח עצמו, כן ככה זה עם מטבחים, עשויים להועיל יותר מחוברת כתובה. הקפידו להצטייד בכלי העבודה הדרושים לקראת הרכבת המטבח כמו מקדחה ופלס.

קודם מטבח, ולאחר מכן דלת

רצוי לרכוש דלת פנים למטבח לאחר שהרכבתם את המטבח, ולא לפני. זאת משום שיש לראות בעין את התוצאה המוגמרת של המטבח, מה שיסייע לכם לבחור דלת פנים למטבח מבין מגוון דלתות הפנים למטבח הקיימות בשוק.

הקפידו לרכוש מבטח בהרכבה עצמאית שמיגע עם אחריות ועם תו תקן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *