אפריל 25, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

תכנית שיפוץ מטבח ישן – רק על ידי בעל מקצוע מיומן ומנוסה!

מטבח ישן? העץ מתפורר? הגיע הזמן לחדש. צילום: ללא קרדיט

באיזה מקרים חייבים בשיפוץ חלל המטבח? לא מדובר רק בעניין אסתטי של עיצוב ומראה אסתטי וחדשני ודאי שמטבח ישן ועבש עם צנרת ישנה שעושה בעיות דורש החלפה ושיפוץ.

מטבח עם צנרת ישנה מלאה בעובש ורטיבות פשוט מזמין הרבה מאוד חיידקים ובעלי חיים אחרים מסוכנים שחיים בתוך טחב ורטיבות. על מנת להיפטר מאותם מזיקים יש צורך בפירוק מלא של כל המטבח והצנרת. פירוק שיש וקרמיקה בין הארונות והקירות, גילוף ושיוף צבע הקיר, פירוק הארונות והכיורים ובעת הצורך גם שבירת ריצוף והחלפת מערכת אינסטלציה וצנרת.

לעתים נדרש שילוב של אינסטלטור להחלפת מערכת הביוב (שאז בטח יהיה צורך במשאית ביובית בתל אביב או בכל אזור שאתם גרים) והאינסטלציה הישנה, וכן שילוב של חשמלאי מוסמך לטובת שיפור מערכת החשמל, הוספת שקעים, שילוב של תנור אינטגרלי או מכשירי חשמל נסתרים. כל זה נחשב שיפוץ המטבח.

לשם כך, כמובן, נדרש לחפש אך ורק בעל מקצוע ואינסטלטור מומחה ומיומן במיוחד בחידוש ובשיפוץ מטבחים. רק בעל מקצוע עם ניסיון ומיומנות עשיר, יוכל לתכנן יחד עם הלקוחות את מלאכת השיפוץ בטרם עת, לייעץ על פי שיקול דעתו המקצועי באופן הגון לגבי צורך השיפוץ ובמיוחד יעניק ייעוץ תקציבי לגבי כל חלקי השיפוץ הנדרשים במטבח.

רק לאחר סקר שוק לגבי מחירים הוגנים ונהוגים באזור המגורים וכלפי העבודות המצופות וכמובן בחינת בעלי מקצוע אפשריים ניתן לבחור את בעל המקצוע המיומן וההולם ביותר, שנראה לנו לא רק בעל ניסיון וידע בתחומו, אלא גם אנושי ואדיב שינסה לערוך את שיפוץ המטבח, ככל האפשר, באופן שלא יהפוך את תקופת השיפוץ לסיוט.

חידוש ושיפוץ מטבח כוללים הובלה, פירוק והרכבה של חלקי הפנים הפונקציונליים ששייכים לחלל המטבח. על מנת להבטיח טיפול מקצועי, סדיר ומאורגן של השיפוץ – חובה להסדיר חוזה התקשרות מול בעל המקצוע שיכלול את כל הסעיפים הרלוונטיים בקשר לעבודתו או כאלו שקשורים לבעלי מקצוע נוספים כמו אינסטלטור וחשמלאי מוסמך, משאית להובלת המטבח ועוד. לפיכך, בעל המקצוע שאיתו כדאי להתקשר חייב לנהל את כל עבודת השיפוץ כולל האינסטלטור לעבודות השונות של הצנרת ומערכת הביוב, וכן החשמלאי וכן כל הפרמטרים הקשורים לעבודות שיפוץ מטבחים מודרניים בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *