מרץ 28, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

איך מתבצע גירושין

איך מתבצע גירושין

איך מתבצע גירושין

התקבלה ההחלטה להיפרד ולסיים פרק מאוד משמעותי בחיים. הליך הגירושין הינו הליך שיכול להיות פשוט יותר וזאת בעיקר כאשר יש הסכמות בין בני הזוג ורצון לעשות את הפרידה כמה שיותר קלה ונעימה אך מצד שני התהליך יכול להיות ארוך, מסובך וכואב יותר כאשר אין הסכמות והתהליך נמשך זמן רב ומגיע אף לבתי משפט.

מה כולל הליך הגירושין

תהליך גירושין מתייחס בגדול לשני גורמים. הגורם הראשון הוא טקס הגירושין עצמו המתרחש ברבנות אשר רק לאחריו הזוג נחשב גרוש.
הגורם השני זה כל מה שקשור לפירוק החיים המשותפים של הזוג כולל נושא של משמורת על ילדים במידה ויש, מזונות לילדים, מזונות אישה, חלוקת רכוש משותף שנצבר במהלך השנים ולמעשה כל דבר אשר קשור לזוג ויש צורך להגיע לגביו להסכמות בהקשר של פירוק החבילה.

איך מתבצע גירושין?

איך מתבצע גירושין במדינת ישראל? גירושין יכולים להתבצע בכמה דרכים כאשר הדרך המועדפת ולרוב הנכונה ביותר היא גירושין בהסכמה.
גירושין בהסכמה זה למעשה הליך גירושין אשר מאפשר לבני הזוג להגיע להסכמות והחלטות בנוגע לאספקטים השונים כאשר בסיום הם חותמים הסכם אשר מקובל על שני הצדדים.
במידה ויש הרבה חוסר הסכמות או במידה בעת הליך הגישור גירושין לא מצליח פעמים רבות זה יגיע למקום של דיונים בבתי משפט וקבלת הכרעות בנושאים השונים על ידי שופט בבית המשפט לענייני משפחה.

מה חשוב לדעת בנוגע לבחירה של עורך דין לליווי בתהליך הגירושין

עורך הדין הוא צד בלתי נפרד בהליך הגירושין שכן הוא מלווה את כל מה שקשור לפירוק התא המשפחתי וההחלטה על חלוקת רכוש, משמורת על הילדים, מזונות ועוד. לכן יש חשיבות לקחת עורך דין מקצועי, בעל ידע וניסיון כמו משרד עורך דין גירושין חוה קליין, אשר מלווה את הזוג גם בגישור במידת הצורך אך גם בייצוג משפטי נוסף אם לשם זה מגיע.
חשוב שעורך הדין יהיה זמין, רגיש ומבין עניין, שכן גירושין הם משבר לא פשוט בטח אם אחד מהצדדים מערים קשיים על הצד השני, מסרב לפשרה וגישור, מסרב לתת גט וכדומה, אז לעורך דין יש תפקיד משמעותי וחשוב עוד יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *