אפריל 27, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

"במקום שבו נגמרת האהבה" – ספר חדש עם סיפורים מהחיים

צוואות, ממזרות, גירושים, חלוקת רכוש והיד עוד נטויה – ספר חדש שכתב עו"ד רונן דליהו על חוויותיו כעורך דין לענייני משפחה חושף את הקרביים של הסיפורים שהיו בכותרות ואותם ליווה מקרוב. אתם מוזמנים להציץ במקום שבו נגמרת האהבה…

כריכת הספר

עו"ד רונן דליהו, עו"ד לענייני משפחה ובעל משרד מוביל בת"א, הוציא לאחרונה את אחד הספרים המרתקים שראה מדף הספרים.

בספרו הוא מציג אוסף סיפורים אמתיים בהם טיפל במהלך הקריירה הארוכה שלו שרובם הופיעו בכותרות העיתונים ועוררו תשומת לב ציבורית רבה, כמו הקרב המשפטי סביב מסירתו של התינוק ממוצא אתיופי לאימוצם של הורים שאינם בני העדה, האם מניו זילנד שנלחמה על ילדיה שנחטפו לישראל, האם שהואשמה בהתעללות מינית בבנה התינוק, האישה שחיה בעוני גדול ולא ידעה שבעלה מסתיר מיליונים, הגבר העקשן שסירב לתת גט לאשתו גם לאחר שישב עשרים שנה בכלא, הסבים שנאבקו על זכותם לראות את נכדיהם שהורחקו מהם, הבנים שבחרו לתבוע את האם שגידלה אותם במסירות, ורבים נוספים.

הסיפורים לקוחים כולם מעולמן של משפחות – מסוגים שונים – ועוסקים באימוץ, ממזרות, גירושים, חטיפת ילדים, חלוקת רכוש, זכויות הורים, ילדים ואפילו סבים, בגידות, הורות חדשה ועוד.

בסופו של כל סיפור מצורף, בצורה תמציתית וברורה, מידע משפטי רלוונטי, החשוב לכל אחד: כתיבת צוואה, זכויות ידועים בציבור, זכויות העובר, דיני אימוץ, מעמדם של ממזרים, סוגיות סביב רכוש משותף, חוזי נישואים קצת אחרים, המרוץ בין הערכאות המשפטיות, זכויות להט"ב, תהליכי גישור, ייפוי כוח מתמשך ועוד.

ייחודו של הספר ברגישות ובחוכמה הרבה שבה הוא כתוב – רחוק מאוד מהפן הצהוב והרכילותי שאפיין בעבר את התחום – בזכות אישיותו של רונן דליהו, עורך דין שאינו מחפש רק את הניצחון בבית המשפט, אלא את עשיית הצדק והשבת השלווה והשלום למקום החשוב לנו ביותר – למשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *