אפריל 26, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

סובלים מיתושים בבית או בגינה? מהיום כל מה שאתם צריכים זה קוטל נגד יתושים שיפתור את זה אחת ולתמיד!

1 min read

תמונה: יחצ

אם תשאלו את רוב האנשים, כולם יעידו פה אחד כי יתושים זה המטרד הגדול ביותר בפרט כשמגיע הקיץ וכל מה שרוצים זה לרבוץ מול מסך הטלוויזיה או אפילו במרפסת או הגינה. מה עושים עם הזמזום הנורא ואיך נפטרים מהעקיצה שלא תאחר להגיע? אם יש לכם ילדים קטנים בבית, על אחת כמה וכמה, אתם חייבים לתת לזה פתרון ולהשאיר את היתושים בצד.

אין לכם מושג מאיפה להתחיל? האם בחרתם בריסוס ועדיין אתם מרגישים עקיצות או זמזומים שכבר קשה לסבול? במיוחד עבורכם, הנה כל מה שחשוב לדעת על קוטל יתושים או קטלן יתושים חכם, חשמלי ובעיקר אחד כזה שיודע ויכול לעשות את העבודה.

איך בוחרים קוטל נגד יתושים? סוגים של קטלן יתושים

כפי שהבנתם, חוץ מהחום שמביא עמו הקיץ, ברוב הפעמים יש צורך להתמודד עם היתושים שמציקים לא רק לשהות בבית אלא גם לייצור במפעל או אפילו לפרודוקטיביות במקום העבודה. אז מה עושים? כיצד מתאים הדברה קוטל נגד יתושים שיתאים לחלל המשרד, הבית או המפעל כך שהכול יתנהל על פי הכללים? מכשיר קוטל יתושים ששמו השני הוא קטלן יתושים הוא זה שיפתור לכם את הבעיה בכך שימשוך אליו לא רק יתושים אלא לעיתים גם חרקים מעופפים אחרים שיגיעו אליו מעצמם באמצעות קרני האור והפחמן הדו חמצני שמוציא המכשיר וגורם לקטילה של היתושים על ידי מכת חשמל ובאמצעות רשת מתכת שמחוברת אל מכשיר שמחובר אל מקור חשמל והתוצאה? הקץ ליתושים על כל המשתמע מכך.

קוטל נגד יתושים- האם זה בטוח לכל דיירי הבית?

כדי לייצר מוצר שלא רק קוטל יתושים אלא גם שומר על בטיחות המשתמשים נוצר סוג של מגן רשת שמונעת את המגע ומגנה על הרשת הפנימית זו שאליה נשאבים היתושים ונקטלים. כאמור, חלק מהקוטלים יהיו בעלי חומר שפולט פחמן דו חמצני לרבות חומרים כימיים המדמים ריח גוף ואילו המתקדמים והחדישים יפעלו ללא חומרים כימיים- יתרון אחד גדול שחשוב לדבר עליו לפני שמשאירים את היתושים מחוץ לתמונה.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *