אפריל 26, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

כיצד לבחור קו עיצובי למטבחים

1 min read

צילום: PIXABAY

זה לא תמיד קל לעצב מטבח. יש המון אפשרויות עיצוביות והמון חידושים ואלמנטים שניתן לצקת למטבח שלכם, ולא קל להחליט נודה על האמת כדי לעצב בהצלחה מטבח חדש כדאי מאוד להיעזר במעצב מטבחים שיקל עליכם מאוד. יחד עם זאת יש לבצע בחירות והחלטות לגבי הקו העיצובי הכללי ותוכלו עם מעצב מטבחים לקבל הצעות לכמה אופציות מומלצות ומשם להתקדם. חשוב לקחת בחשבון שאי אפשר שמטבח אחד יכיל הכל. אי אפשר לשלב את כל החידושים, את כל הצבעים ואת כל קומבינציות האחסון במטבח אחד. חשוב גם להתאים את המטבח למבנה הספציפי של הנכס, לכיוון אליו פונה המטבח ולכמות הנפשות.

התקציב

דלתות פנים – אחד הדברים המרכזיים מהם נגזר הכל הוא התקציב. אם התקציב לא גבוה ברור שלא נוכל לעצב כאן מטבח פאר עם שיש יקר או עיצוב גרנדיוזי. בהתאם לתקציב קל הרבה יותר לבצע את הבחירות העיצוביות במטבח שלכם. כך למשל מטבח מעץ מלא הוא מטבח הדורש תקציב גבוה יותר.

צילום: PIXABAY

התכנון 

בעת תכנון המטבח חשוב להחליט לגבי כמה קווים מרכזיים במטבחים שכוללים את מיקום הכיור, המקרר וגם את מיקום הכיריים.  בהתאם לגודלו של המטבח ולעוגנים מסוימים כמו מיקום נקודות החשמל תוכלו להחליט על מיקום הארונות, הכיריים ומכשירי החשמל.

בשלב הבא יש לבצע חלוקה פנימית בתוך ארונות המטבח, בהתאם לסוגי האחסון הרצויים. יש למשל מגירות נשלפות, יש קרוסלה, יש מגירת תבלינים ועוד. ובשלב הבא נבחר את חיפוי הארונות, קרי את דלתות המטבח. יש דלתות אטומות וחצי אטומות, יש אשר משלבות זכוכית עם פורמייקה ויש דלתות נסתרות.

נקודה חשובה

עיצוב המטבח לא יכול להיות מנותק מהקו העיצובי של יתר חללי הבית והאלמנטים שבו. כך למשל דלתות פנים בבית מייצרות חלק ניכר מעיצוב הפנים בבית, ולכן עיצוב מטבחים לא יכול להיות מנותק מעיצוב דלתות הפנים שבבית ומהסלון למשל שממוקם בקרבת המטבח במרבית המקרים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *