אפריל 20, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

שלא יעקצו אתכם

1 min read

צילום: PIXABAY

הייתושים הם האורחים הקבועים שלנו החל מתחילת האביב ורובינו סובלים מגירודים ועקיצות . בוודאי תופתעו לשמוע שמי שעוקץ אתכם הוא לא הייתוש (זכר) אלא הייתושה (נקבה) . הייתושה עוקצת אותנו מאחר ובדם שלנו מצויים חלבונים הזקוקים ליצירת הביצים שלה. לאחר העקיצה, היא מסננת מהדם שלנו את החומרים החיוניים עבורה ואת החומרים שאינם חיוניים עבורה מסננת החוצה מגופה וזאת על מנת שלא להעמיס על משקל גופה הקטן.  לאחר שההיתושה מייצרת את הביצים, היא מחפשת מאגר מים שכן הייתושה מטילה את ביציה במאגרי מים. לכן, חשוב מאוד להימנע מהותרת מאגרי מים בבית, כדי למנוע מהיתושה להטיל ביצים באיזור המגורים שלכם.

הייתושה נחשבת לחיה מאוד בררנית שכן, בוחרת בקפידה את מי לעקוץ . לכן, אם באיזור מסויים יהיו מספר אנשים, אז ייתכן שהיא תעקוץ רק חלק מהאנשים ואת היתר תבחר לא לעקוץ. הייתושה בוחרת את מי לעקוץ בעיקר על סמך חום גוף, ריחות זיעה שפולטים, פחמן דו חמצני שפולטים וכו'.

לכן בקיץ מומלץ להתקלח ולשמור על היגיינה כדי להימנע מעקיצות יתושים.

צילום: PIXABAY

הדברה – כמו שבוודאי שמעתם ומכירים, ישנם מגוון פתרונות כדי להימנע מעקיצות ייתוש כגון: צמידים דוחי יתושים, תרסיסים, משחות, רולים , נרות המפצים ריח דוחה יתושים, קוטלי יתושים, התקנת רשתות ועוד.

הפתרון המומלץ למניעת עקיצות וגירודים הוא קוטל יתושים חשמלי מוסקיטו איטלקי. קוטל יתושים מוסקיטו, הוא מוצר חשמלי שתפקידו לקטול את הייתוש . בשונה מפתרונות אחרים כמו תרסיסים ונרות שמעיפים את הייתושים או דוחים אותם, קטן יתוישן מוסקיטו קוטל אותם. קטלן יתושים מוסקיטו קל מאוד לתפעול, אינו פולט חומרים רעילים וזכותו ניתן לעבור את הקיץ ללא עקיצות וגירודים.

קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי, הוא קוטל יתושים מומלץ המכיל שנאי איטלקי עוצמתי ונורת אולטרא סגול תוצרת PHILIPS  (פיליפס)  . תפקידה של הנורה הוא למשוך את הייתוש לתוך המוצר וברגע שהייתוש או החרק המעופף מתקרבים, אז השנאי העוצמתי קוטל אותם באופן מייד. זכרו! הנורה רק מושכת אליה את הייתוש ולא הורגת אותו, מי שהורג וקוטל את היתוש הוא השנאי.

קטלן יתושים מוסקיטו הוא קטלן יתושים חשמלי מומלץ מאחר והוא קוטל סוגים רבים של חרקים מעופפים ולא נותן לאף חרק מעופף לברוח. קטלן יתושים מוסקיטו מצליח לקטול : ייתושים, זבובים, פרפרים, חומייני, ברחשים, ואפילו דבורים.

לכן, אם אתם רוצים לעבור את הקיץ בשלום ללא עקיצות וגירודים , רכשו עוד היום קוטל יתושים מוסקיטו שהוא קוטל יתושים המומלץ ביותר בעולם.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *