אפריל 27, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

עורך דין תעבורה – באר שבע

עורך דין תעבורה באר שבע

עורך דין תעבורה בבאר שבע הינו עורך דין המתמחה בדיני תעבורה. חוקי התעבורה הם החוקים המסדירים את אופן השימוש של נהגים בכבישים. רוב החוקים הללו נאכפים על ידי המשטרה ורשויות אכיפת חוק אחרות על מנת לשמור על בטיחות הנהגים, הולכי הרגל ורוכבי האופניים. עורכי דין לתעבורה עובדים עם ממשלות מקומיות, מדינתיות ופדרליות כדי לסייע באכיפת החוקים הללו.

במקרים רבים, עורך דין תעבורה עשוי להיות מעורב במקרים בהם ישנה פציעה או מוות שנגרמו מרשלנות או פזיזות של נהג. בנוסף, הם עשויים להיות מעורבים במקרים בהם היה מעצר בגין נהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים. עורכי דין תעבורה עובדים גם עם לקוחות שהונפקו להם כרטיסים בגין מהירות מופרזת או עבירות תנועה אחרות.

עורך דין תעבורה הינו אדם המתמחה בתחום המשפט העוסק בדיני תעבורה של כלי רכב

הם מועסקים בדרך כלל על ידי סוכנות ממשלתית, כגון המחלקה לכלי רכב או המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים.

עורכי דין לתעבורה מתמחים בהגנה על נהגים מפני האשמות על עבירות נהיגה, כמו נהיגה במהירות מופרזת או נהיגה בקלות ראש. הם עשויים גם לייצג נהגים המעורבים בתאונות שלא היו באשמתם. עורכי דין תעבורה עשויים להתייעץ גם על ידי אנשים השוקלים לקחת קורסים לשיפור נהגים כדי להסיר נקודות מהרישיון שלהם.

חשוב שיהיה עורך דין טוב בתחום משפט שאתה צריך עזרה בו

בכל הנוגע לדיני תעבורה, עורך הדין הטוב ביותר בבאר שבע הוא משה כהן. הוא עוסק למעלה מעשרים שנה והוא מבכירי עורכי הדין לתעבורה בישראל.

הצמיחה המהירה של באר שבע והגידול במספר התושבים הביאו לעלייה בתאונות הדרכים. הסיבה לכך היא שיש יותר מכוניות על הכבישים ופחות מקום להולכי רגל לחצות. כדי להחמיר את המצב, אין מספיק שוטרים כדי לאכוף את חוקי התעבורה ולצמצם תאונות. הדבר מוביל לעלייה בשיעורי התמותה מתאונות דרכים בקרב צעירים, אשר נוטים יותר להיות מעורבים בתאונות דרכים מאשר מבוגרים עקב חוסר ניסיון בכישורי נהיגה או חוסר ניסיון במצבים מסוכנים שעלולים להיווצר בכביש כגון נהיגה בשכרות או נהיגה פזיזה.

אם אתם מחפשים עורך דין תעבורה בבאר שבע אז תוכלו לפנות לעורכי הדין בוסקילה, כהן, מלכה ושות’.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *