מאי 4, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

איך בוחרים חברת שילוח?

צילום: freepik

שילוח בין לאומי הוא לחם חוקם של עסקים רבים בישראל, החל ביבואנים ויצואנים גדולים, דרך תעשיית הרכב, המזון, התרופות, ועד לעסקים בינוניים ואף קטנים הנדרשים לשירותי שילוח בחו"ל ובארץ. על כן, ישנה חשיבות הולכת וגדלה לעבודתן של חברות שילוח בינלאומי, ולבחירה נכונה ביניהן.

כיצד לבחור נכון את חברת השילוח שלכם?

כאשר בוחרים חברת שילוח בינלאומי יש לתת את הדעת על מספר פרמטרים עיקריים. בתור התחלה, כמו בתחומים אחרים רבים, ישנה חשיבות לוותק והניסיון של החברה בתחום, כמו גם להיקף פעילותה. ישנן חברות בישראל שמאחוריהן כבר כמה עשורים של פעילות ומומחיות בתחום, המעסיקות מאות עובדים המציגים רמה גבוהה מאוד של מקצוענות ומיומנות. באופן כללי, עדיף לתת עדיפות לחברות כאלו, שעימן אתם יכולים להיות בטוחים שהשילוח מצוי בידיים טובות.

שנית, כדאי לבחון את מעטפת השירות של החברה, שכן החברות מציעות מעטפות שונות בהתאם לפריסתן, לכוח האדם ולציוד העומד לרשותן. בתוך כך, יש לבדוק כמובן שהחברה מציעה את השירותים הנדרשים עבורכם, וקיימת עדיפות לחברה המציעה מענה כמה שיותר מקיף, כך שבמידת הצורך בעתיד תוכלו לקבל את השירות מאותו המקור.

בין היתר, חברות רציניות וגדולות מחזיקות ציי רכב משמעותיים, החל במשאיות ועד לרכבים מסחריים עבור שינוע סחורות בתוך הארץ, אל נמל ימי או נמל תעופה או ממנו לנקודות בישראל. כמו כן, חברות כאלו מחזיקות מחנים לוגיסטיים ייעודיים עבור מטענים, המלווים בטכנולוגיות ושיטות ניהול מתקדמות למלאי ולטיפול בפרויקטים ברמות מורכבות שונות. לצד מערכות ניהול איכותיות וקפדניות, תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים, חברת שילוח רצינית תדע לטפל בכל הקשור לעמילות המכס, לביטוחי מטענים בים ובאוויר, בנושאי סחר ומימון, בסוכנויות אוניה, ועוד.

מעבר לכך, חשוב לוודא את יכולותיה המוכחות ואת ניסיונה הספציפי של החברה בתחום הרלוונטי עבורכם, בין אם מדובר בענף מוצרי הצריכה, התשתיות, האנרגיה, המזון, הרכב, הכימיקלים, ייבוא וייצוא, חומרים מסוכנים וכדומה. כדאי לשים דגש על חברה המספקת ראייה מקיפה של הצרכים ומסוגלת להעניק מענה שמותאם באופן אישי לצרכיכם. במידת הצורך, חשוב לברר גם אם החברה מעניקה שירותים נוספים, כגון הובלת מטענים על רכבות, שירותי מנוף וכדומה.

ולבסוף, יש לבדוק את יכולתה של החברה לבצע את התהליך בצורה יעילה וחסכונית ככל הניתן. כך למשל, האם קיימת אפשרות להובלה במכולות משותפות לצורך חיסכון בעלויות, האם החברה היא גורם מאושר במכס הנהנה ממסלול יותר מהיר של העברת סחורות, וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *