אפריל 19, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

מתי להוביל מהלך פירוק חברה?

לאחרונה יותר ויותר חברות מביעות עניין בפירוק שלהן. מדובר בצעד שאכן כואב לאור העובדה כי החזון נגנז והחלום נגוז. לפני שמחליטים על פירוק החברה, ישנם כמה סימנים מקדימים.

יזמים רבים ש"זרקו את המגבת", מתלוננים על כך שעסקיהם מאבדים את ברקם, ובסופו של דבר, הם שוכחים את הסיבה העיקרית לכך שהחברה שלהם הוקמה. העובדים והבעלים היו מרגישים לעתים קרובות ריקים והם נופלים לשפל שלוקח זמן להתאושש.

נסו לקחת זאת כסימן מקדים ופעלו בהתאם כך שלא תהיו חשופים לשגיאות עתידיות. בכל פעם שאתה מרגיש שהעסק שלך איבד את הדחף היצירתי שלו, פנה מקום לשיפור.

החברה שלך לא מגיעה לשום מקום?

לאחר מספר שנים של השקה לא מצאת צמיחה ניכרת במניות וברווח, אז תוכל לשקול לשנות את ההצעה העסקית שלך. זה עשוי לעזור לך למצוא מוצרים מוצלחים עוד יותר שעשויים להתאים לקבוצת היעד הצרכנית.

לא הצלחת להרוויח אחרי כמה שנים? ככל הנראה, פרק הזמן הדרוש לחברה להרוויח תלוי בהרבה גורמים כמו סוג העסק, מספר הלקוחות, התפוקה או המוצר וכן הלאה. אך המטרה העיקרית של הקמת חברה היא להרוויח.

זה נוהג טוב לקבוע מסגרת זמן ולנסות ללמוד את הצמיחה של החברה שלך, לעומת פרק זמן זה. אם אתה מגלה שהחברה שלך אפילו לא הגיעה לנקודת הרווח המינימלית במיוחד לאחר זמן רב, אז הגיע הזמן לפרק אותה..

רשימת משימות לפירוק החברה

אם תחליט שפירוק חברה הוא ההחלטה הנכונה, אזי ישנם צעדים מסוימים שעליך לנקוט לפני שתחסל אותה לחלוטין. המטרה העיקרית של צעדים כאלה היא שתוכלו לסגור את העסק במהירות, בצורה חלקה וחסכונית ככל האפשר, כך שתוכלו להשאיר מספיק משאבים וזמן להעז לשירות חדש.

  1. לפרק כראוי את התאגיד שלך:

נסו להפוך את תהליך פירוק החברה לחלק ככל האפשר. זה הכרחי אם אתה מטפל בעסק שמכיל קבוצה גדולה של שותפים עסקיים או בעלי עניין. על בעלי העניין והשותפים לקיים פגישה כדי להחליט האם יש צורך לפרק או לא, ויש לרשום זאת בפרוטוקול הפגישה.

לאחר ביצוע הצעדים המתאימים, זה הזמן הנכון לפרק את החברה כראוי, על ידי הקפדה על הכללים והתנאים הנדרשים. כישלון לעשות זאת עלול גם לגרום לשותפים ולבעלי העניין שלך להיות נתונים לחובות ולהפסדים לאחר השבתת החברה, לכן, מומלץ להיוועץ בעו"ד פירוק חברה מיד כשעולה המחשבה על הפירוק.

  1. לשלם את החובות:

מכיוון שחברה עומדת להתפרק, יש לשלם את כל החובות שנותרו לבעלי המניות ולשוק לפני חלוקת הכסף בין העמיתים. אם לחברה שלך אין מספיק כסף כדי לשלם את החייבים והיא חדלת פירעון כהגדרתה בחוק זה, חכם להתייעץ עם עו"ד גם כן ולנקוט בצעדים הנדרשים.

  1. נסה להסדיר את ענייני המס:

כשהחלטת על סיום דרכה של החברה, עליך להודיע ​​לרשות המסים שהחברה שלך כבר לא עובדת והיא הגיעה לסיומה. זה הכרחי, אחרת רשות המסים תמשיך להוציא הודעות לתשלום המס וכאלה. כמו כן, סטטוסי השכר והתקציב של החברה צריכים להיות מעודכנים. כישלון לעשות זאת יגרום להוצאות גדולות לך, לחברתך ולחבריך.

  1. בטל רישיונות עסק, היתרים והתחייבויות:

מכיוון שהחברה שלך כבר לא פועלת, כדאי לבטל אישורים או למחוק כאלה שנמצאים בהמתנה. נסה להסיר את החברה שלך ואת רישיון העסק שלך. זהו תהליך הכרחי מכיוון שכשל בביטול ההיתר יביא לשומת מיסים מרשויות המס, גם אם החברה שלך אינה פונקציונלית.

סיכום:

פירוקה של חברה אינה סימן טוב לעסקים, בוודאי שהיא עשויה לגרום עצב לאנשים שעבדו מאחוריה, אך זו יכולה להיות גם תחילתו של משהו חדש ומרגש. לסגור עסק קשה, אבל זה יכול להוביל להזדמנויות רבות עוד יותר בעתיד.

1 thought on “מתי להוביל מהלך פירוק חברה?

  1. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אבא שלהם יותר. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אליי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי. אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה זקוק ל בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349039885856 תודה לך ד"ר ALABA.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *