מרץ 28, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

פינוי דירות אגרנים – במה זה שונה מפינוי דירות רגילות?

1 min read
פינוי דירה בצו בית משפט

פינוי דירה בצו בית משפט. צילום: pexels

פינוי דירות אגרנים שונה מאוד מפינוי של דירות רגילות. דירות של אגרנים הן דירות שמלאות בהרבה מאוד זבל, זוהמה ובלגן. אם אנחנו רוצים להתמודד עם פינוי דירות של אגרנים אנחנו נהיה תמים לחשוב שאנחנו יכולים לעשות את זה לבד בלי עזרה מקצועית. פינוי דירות מסוג זה דורש הרבה ידיים עובדות וגם כלים מקצועיים לעיתים כמו מנוף למשל (אם הדירה נמצאת בקומה גבוה). לפני שאנחנו מפנים את הדירה אנחנו צריכים לתכנן איך בדיוק נעשה זאת.

פינוי דירות של אגרנים לפי צו של בית משפט

פינוי דירות אגרנים נעשה פעמים רבות לא מהיוזמה האישית של האגרן אלא בגלל צו בית משפט שמורה על פינוי הדירה שלו. אגרנים והדירות שלהם מהווים מפגע סביבתי שפוגע רבות באיכות החיים של השכנים שלהם. אם אנחנו שכנים בבניין או בבית קרקע של אדם אגרן חשוב שנדע שאנחנו יכולים לפנות לבית המשפט בשביל שהוא יפנה את הבית שלו מכל החפצים הרבים והזבל שהצטברו אצלו.

פינוי דירות באופן מקצועי – יתרונות

פינוי דירות של אגרנים באופן מקצועי בעזרת מישהו שזוהי המומחיות שלו הוא בעל יתרונות רבים. היתרונות המרכזיים הם:

  • כך פינוי הדירה הוא יותר יסודי
  • באופן זה פינוי הדירה מתבצע מהר יותר
  • כאשר איש מקצוע מפנה את הדירה אנחנו לא צריכים להתאמץ

אם אנחנו רוצים להחזיר דירה של אגרן למצב בו היא נקייה ומטופחת הדבר הראשון שאנחנו צריכים קודם כל לעשות זה לפנות את כל הדירה מחפצים ומהתכולה שלה. פינוי תכולת דירה יאפשר לנו להחזיר את הדירה למצב נקי ומצוחצח כך שיהיה ניתן לגור בה מחדש מבלי לכלוך מיותר או הרבה מאוד בלגן בו לא ניתן למצוא את הידיים והרגליים שלנו.

פינוי דירות אגרנים והפיכת הדירה לראויה בחזרה למגורים

פינוי דירות אגרנים יכול לסייע להפוך בחזרה את הדירה לראויה למגורים. דירות שהיה בהן מצבור רק של לכלוך וחפצים הן דירות שקשה מאוד להחזיר אותן למצב בו ניתן לחיות בהן. אם אנחנו רוצים להחזיר דירה של אגרנים לשעבר למצב בו ניתן לנהל בה אורח חיים תקין אנחנו חייבים לפנות אותה מכל התכולה שלה ולאחר מכן לנקות אותה ניקיון יסודי.

בסופו של דבר ניקיון דירה ופינוי דירה של אגרנים זה משימה לא פשוטה. התמודדות עם משימה זו תאפשר לנו לנצח את האתגר של הבלגן והלכלוך הרבה ולחזור לחיות בדירה נקייה. לעיתים כאשר מפנים דירה מסוג זה צריך להתמודד עם הרבה מאוד לכלוך והפתעות לא נעימות כמו הופעה של מזיקים שונים מבין תכולת הדירה. אם לא ניבהל ונפנה את הדירה באופן מורכז של מספר ימים או שבוע אז נוכל לחזור להיות בה בלי שום חשש.

המאמר נכתב בשיתוף שי פינוי דירה – https://www.house-eviction.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *