אפריל 27, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

מהן יתרונות הביובית בפתיחת סתימות ביוב? וכיצד הביובית היא הפתרון המושלם?

1 min read

צילום: pixabay

 

יתרונותיה של הביובית הן רבות כך שאם למשל יש לכם סתימות קשות ומערכת הביוב מכילה חומרים ושמנים שהצטברו, אתם לא תוכלו לפתור את הבעיה לבד. בחירתה של ביובית באזור מגורכם תקנה לכם פתרון לכל סוגי הסתימות החל מפתיחת סתימה ועד שאיבת ביוב מכל הנגעים והריחות הקשים. שירותי ביובית מספקת למעשה מענה לשאיבת שומנים, שאיבת מי ביוב והעברת השפכים למקומות מורשים על פי חוק. זה חשוב, כי הדבר האחרון שתרצו זה לשאת בקנסות כבדים. כאמור, לעיתים מתרחשים מצבים בהם הביוב מלא בשורשים ואפילו גזעים המשבשים את לחץ המים בביוב. התוצאה? לעיתים המים לא זורמים ולעיתים עלול הביוב להציף את עצמו ולהעלות ריחות לא נעימים. כדי שזה לא יקרה לכם, אולי כדאי לדבר על בחירת שירותי אינסטלציה או שירותי ביובית באזור מגורכם. אבל קודם לכן, בואו ונבין יחד איזה סוג של שירותי ביובית הכי מתאים לכם. 

לפיכך, אם יש לכם סתימה קשה ועיקשת שחוזרת על עצמה, באמצעות משאבה הנישאת על גבי ביובית, תוכלו גם אתם ליהנות ממערכת נקיה וזרימת מים תקינה. אז כל שנותר זה להשיג שירותי ביובית. ראשית, חשוב לדעת במה מדובר- האם מדובר בפיצוץ צינור או בבעיה מורכבת יותר כמו סתימה קשה? או שאולי הצנרת ישנה וזמן רב לא טיפלו בה? כל אלו, הם למעשה דברים שחשוב לעדכן את נותן השירות על מנת שזה יידע איזו ביובית להתאים למשימה.

חשוב לזכור, כי אם מערכת הצנרת גדולה וניסיתם לפתור את הבעיה לבד, אולי הגיע הזמן לעלות שלב ולחפש שירותי ביובית באזור מגורכם. משום שתפקידה של הביובית היא בדיוק למשימות אלו. משאית הביובית היא משאית גדולת ממדים שתפקידה המרכזי הוא לשאוב את בור הביוב ואת הצינורות המקושרים אליו. מכיוון שנושא הביוב ומי השופכין נקשר באופן ישיר להיגיינה ולתחלואה. תמיד רצוי שיהיה לנו בנמצא טלפון זמין ונגיש של מוקד להזמנת משאית ביובית. תפקידה הוא בעצם לטפל בכל מפגעי הביוב או הבור, הצינורות, פתח הניקוז ועוד. לעתים הביובית מגיעה לצורך תחזוקה שוטפת של קווי הביוב – וכך צריך וכדאי. לא רצוי להמתין עד לתקלה שתתרחש. צוות אנשי הביובית מגיעים בליווי המשאית המתקדמת שבה מותקנים אמצעים וצינורות לחץ לצורך שאיבת בורות רקב ושומן, שטיפת קווי ביוב וניקוז, שאיבות של הצפות. כמו כן, במשאית מותקנת מצלמה מתקדמת וחדשנית לצורך צילום צנרת הביוב במקרה הצורך.

המאמר בחסות חדשות bignews

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *