אפריל 20, 2024

מישפטיפים

עצות משפטיות מעורכי הדין המובילים בישראל

הדברה- מה עושים כאשר נתקלים בנחש?

1 min read

צילום: pixabay

 

ידוע כי לא ניתן להדביר נחש אך כאשר נתקלים בנחש חובה להזעיק למקום לוכד נחשים מחברת הדברה ו/או לכידת זוחלים על מנת לטפל בבעיה. בישראל קיימים סוגים רבים של זוחלים ביניהם גם נחשים מסוגים שונים. ישראלים רבים טועים לחשוב, שהם בטוחים מה זה נחש צפע ואיך נראה בהכרח נחש ארסי, טעויות כאלה הן מסוכנות ועלולות להביא אפילו לאובדן חיי אדם. רק לוכדי נחשים או מדבירים מוסמכים שהוכשרו בלכידת נחשים ובעלי ניסיון בתחום זה יוכלו ללכוד את הזוחל המזיק מבלי לגרום לנזק.

על מנת לבצע פעולת הדברה שהיא פעולה של הרחקת בעלי חיים לא רצויים מסביבת בני אדם, יש כמובן צורך להשתמש בחומרים מסוכנים שירחיקו את בעלי החיים או באביזרים שילכדו אותם, ואולם חשוב לזכור, כי בדיוק אותם חומרי הדברה ואביזרי לכידה עלולים חלילה לפגוע גם בחיות המחמד ואפילו בבני האדם. כמובן, מפני סכנה משמעותית זו- יש חובה להשתמש אך ורק בצוות עובדים מקצועי ומיומן, מנוסה וקפדן- חומרי הדברה בידי אנשים שאינם אחראיים עלולים להוות סיכון משמעותי.

מאידך, כאשר מדובר בהדברת טרמיטים או הדברת פשפש המיטה שבה פעולות ההדברה הם רבות ומשולבות, האחריות לבחור בחברת הדברה מורשית מטעם המשרד לאיכות הסביבה מוטלת עלינו– חברה כזו היא חברה שעברה את כל ההכשרה ואת כל הלימודים הדרושים על מנת להבין את גודל האחריות בשימוש בחומרי הדברה. ובאופן שונה מקוטל יתושים אפשר לומר שבחברה זו מן הסתם מקפידים לשלוח את צוות העובדים להשתלמויות מקצועיות מדי פעם על מנת להתחדש בחומרי ההדברה העדכניים, בנוסף לכך חשיבות רבה וניכרת עומדת בבסיסו של כל שיקול דעת בבחירה של חומר הדברה אל מול טיבו המסוים של המזיק. לכל בעל חיים לא רצוי יש חומרים שהוא נמנע מנוכחותם, ובעצם פיזורם בקרבת הבית- בעל החיים המזיק מורחק מהבית ונדחק החוצה. לכן, חשוב במיוחד שצוות העובדים יקפיד לבחור חומר הדברה מדויק ומותאם לפי בעל החיים.

זקוקים לשירותי הדברת טרמיטים או כל סוג של הדברה? אנו חברת ההדברה בעלי צוות מדבירים מוסמכים, נחשבים בעלי ניסיון ומקצוענים בתחום מתחייבים לעבודה יסודית, עמידה בלוח זמנים מהיר כדי לפתור את הבעיה במהירות האפשרית. אנו נותנים שירות למגזר הפרטי והציבורי.

המאמר בחסות אתר חדשות bignews

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *